Ένα Βραβείο

Author: Νυχτερινή Πένα /


Προχθές έλαβα ένα βραβείο. Ήταν κάτι που με ξάφνιασε ευχάριστα, Είχα καιρό να λάβω ένα βραβείο και μάλιστα από ένα ξεχωριστό μέλος του παγκόσμιου ιστού όπως ο φίλος μου ο JK o SKROYTZAKOS O JKOK δηλαδή. Από έναν τόσο φιλικό και ευγενικό άνθρωπο έχει πολλή σημασία να λαμβάνεις ένα βραβείο όπως το βραβείο δημιουγικού blogger!
Τον ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και του εύχομαι να είναι πάντα γελαστός και δημιουργικός και να φτιάχνει τη διάθεση όλων γύρω του. Είναι σπάνιο χάρισμα και να το εξασκεί γιατί ο κόσμος το χρειάζεται.
Επειδή ως συνήθως αυτά τα αντιλαμβάνομαι αργά και οι πιο πολλοί έχουν ήδη βραβευθεί δεν θα βραβεύσω κανέναν συγκεκριμένα. Απλά θα πω επτά πράγματα για’ μένα.
1. Υπάρχει μία και μόνη γυναίκα για’ μενα, η πριγκίπισσά μου που τόσο πολύ αγαπώ.
2. Σε κάθε ελεύθερη στιγμή και ώρα γράφω, πολλά από όσα γράφω μου τα εμπνέει εκείνη, είναι και μούσα εκτός από αγαπημένη μου.
3. Φοβάμαι μόνο δυο πράγματα, το θάνατο και μην χάσω την αγαπημένη μου.
4. Είμαι πολύ ήρεμος και θυμώνω πολύ δύσκολα. Αλλά τότε αστράφτω και βροντάω.
5. Ακούω πολλές ώρες μουσική και σχεδόν πάντα από ταινίες.
6. Διαβάζω πολύ. Αυτό σημαίνει μαζί με τη δουλειά και το γράψιμο ότι για να τα προλάβω όλα ξενυχτάω.
7. Μου αρέσουν πολύ τα γλυκά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου