Οκτώ

Author: Νυχτερινή Πένα /

Παρότι είχα απογοητευθεί από το Μαγικό Κύκλο είπα να διαβάσω και το Οκτώ της Κάθρην Νέβιλ. Μπορώ να πω ότι δεν το μετάνιωσα. Έχει πολύ πιο καλοστημένη υπόθεση ( και δεν το λέω επειδή αφορά κάτι που ασχολούμαι πολύ, το σκάκι ) η οποία και ξεδιπλώνεται πολύ πιο στρωτά ενώ αποφεύγει πολλά από τα λάθη του Μαγικού Κύκλου.
Η υπόθεση εξελίσσεται γύρω από ένα σκάκι που ανήκε στον Κάρολο τον Μεγάλο πρώτο αυτοκράτορα της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, τον γνωστό Καρλομάγνο, το σκάκι του Μογκλάν, που διαθέτει μυστικιστικές ιδιότητες και το αναζητούν πολλοί από τη στιγμή που ξεθάβεται από την κρυψώνα που το είχε κρατήσει μακριά από όλους για μία χιλιετία. Η πλοκή είναι μοιρασμένη ανάμεσα στα τέλη του δεκάτου ογδόου αιώνα και την επαναστατική Γαλλία και το παρόν ( όπου παρόν το 1972 λίγο πριν την πρώτη μεγάλη πετρελαϊκή κρίση ). Δεν περιφέρεται στην ιστορία σε βαθμό που να χάνεται όπως ο Μαγικός Κύκλος αλλά παραμένει στις δύο αυτές γραμμές αφήγησης που ενώνονται ικανοποιητικά, και δεν προσπαθεί να συνδιάσει όλα τα μυστικιστικά κινήματα και τις μυθολογίες της ιστορίας με αποτέλεσμα ένα πιο συνεπές αποτέλεσμα και σφιχτή πλοκή ενώ έχει και περισσότερη δράση. Στα μείον ότι δεν αποφεύγει τελείως την τάση του ανακατώματος και τις περίπλοκες ( ως απίστευτες μερικές φορές ) γενεαλογίες και οικογενειακά μπλεξίματα των χαρακτήρων.

Σε γενικές γραμμές είναι ένα καλό βιβλίο και περνάει ευχάριστα κανείς αρκετές αναγνωστικές ώρες ( δεν είναι και μικρό ).
Υπάρχει και συνέχεια με τίτλο Φωτιά.

6 σχόλια:

flash είπε...

Καλημέρα πενούλα! Χαίρομαι που σου άρεσε τελικά και που πρόλαβες να το διαβάσεις :)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ναι το κατάφερα, και τώρα θα διαβάσω ένα αστυνομικό.
Νέα του σύντομα!

Ginny είπε...

Καλησπέρα!!! Long time no see!
Μου το έκανα δώρο στη γιορτή μου, ακόμη είναι στη βιβλιοθήκη μου...σκονισμένο! :P
Καθισμένη απογευματιάτικα στο μπαλκόνι μου με τον υπολογιστή, κάτι με έπιασε και διάβαζα μία απ τις ιστορίες σου (αποθηκευμένες στον υπολογιστή εννοείται!!) και σε σκεφτόμουν!!!
Ελπίζω να έχεις ένα όμορφο καλοκαιράκι!! :)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ω καλώς τη συνάδερφο! Χαίρομαι που σε βλέπω στα λημέρια μου!
Ελπίζω να σου κράτησε καλή παρέα η ιστορία όπως την πρώτη φορά που τη διάβασες. Ποια ήταν αλήθεια;
Μου έχει λείψει η παρέα σου.

Ginny είπε...

Ωωωωω! Με συγκινείς!!!
Το ρωτάς; Μία είναι η χιλιοδιαβασμένη: Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην αγάπη!!! ;) Νιόβη και τα μυαλά στα κάγκελα! :D :D :D

Νυχτερινή Πένα είπε...

Κλασσική αξία!
Χαίρομαι που σου κρατάει παρέα!
Δεν έχω ξεχάσει τι σου έχω υποσχεθεί!

Δημοσίευση σχολίου