Μ όπως Μυθιστορήματα

Author: Νυχτερινή Πένα /

Αναμενόμενο ε; Για τι άλλο να μιλούσα στο Μ;
Αλλά σήμερα δεν θα πω για αυτά που γράφω, έχω εν εξελίξει έναν μεγάλο αριθμό πραγμάτων ( ένα ημερολόγιο συγγραφέα είναι στο πρόγραμμα σύντομα ) κάποια τελειώνουν κάποια έχουν δρόμο ακόμα και ο Θυρεός πολύ ακόμα, αλλά σήμερα θέλω να μιλήσω λίγο για τα βιβλία που θέλω να διαβάσω, είναι και αυτά πολλά.
Αυτή τη στιγμή έχω 35 βιβλία σε υλική μορφή και πάνω από 500 σε ηλεκτρονική που με περιμένουν να τα διαβάσω. Και έχω στη μέση πολλές σειρές.
Κατ’ αρχάς έχω αφήσει τα Dragolance, τελείωσα τον πόλεμο της λόγχης αλλά έχουμε ακόμα μέλλον. Υπάρχουν πολλές ιστορίες να διαβαστούν.
Μετά, έχω ακόμα το τέταρτο για να ολοκληρώσω την σειρά του Έραγκον ( είναι η μόνη περίπτωση που δεν έχω το βιβλίο και πρέπει να το βρω).
Θέλω να ολοκληρώσω το τραγούδι της φωτιάς και του πάγου ( βλέπε Game of Thrones ) στο οποίο έχω πολύ διάβασμα αφού μόλις το ξεκίνησα.
Και θέλω να τελειώσω και τη σειρά του Φλαμέλ που μου έχουν απομείνει ακόμα δύο βιβλία.
Και φυσικά είναι και άλλα που δεν είναι σε σειρές. Πολλά είναι;

Εσείς ποια βιβλία έχετε στο πρόγραμμα για το 2015;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου