Υ όπως Υπομονή

Author: Νυχτερινή Πένα /

Είμαι άνθρωπος που δεν θυμώνει ποτέ σχεδόν. Όταν θυμώσω ο θυμός μου είναι τρομερός, ποιος είδε το Θεό και δεν τον φοβήθηκε! Αλλά συμβαίνει εξαιρετικά σπάνια, είμαι συνήθως ήρεμος και υπομονετικός σε βαθμό που να εκνευρίζονται οι άλλοι! Κάποτε ένας πελάτης είπε:
-Απορώ πως αντέχεις με όλα αυτά.
Ένας άλλος με αποκαλεί μόνιμα η ήρεμη δύναμη.
Παλαιότερα απορούσα πως μπορώ να είμαι τόσο ήρεμος και υπομονετικός. Η εξήγηση που δίνω είναι ότι αυτό μου το έμαθαν οι περιπέτειες της υγείας μου και η φορά που ήρθα κοντά στο θάνατο. Όταν έχεις δει το θάνατο να σε περιμένει μαθαίνεις να μην δίνεις σημασία σε πολλά, να βλέπεις πόσο μικρά και ασήμαντα είναι. Οπότε απέκτησα μια πιο ανεκτική στάση προς τον κόσμο που με κάνει πιο ήρεμο.
Εσείς είστε ήρεμοι ή αρπάζετε εύκολα;

2 σχόλια:

flash είπε...

Καλημέρα σου! Ωραίο θέμα :)
εγώ είμαι εξαιρετικά ήρεμη, το έχω κατακτήσει από βιώματα και εγώ, αλλά και πάλι όχι σε βαθμό που να γίνομαι αναίσθητη και να μην αντιδρώ στις προκλήσεις. προσπαθώ να κρατώ την ισορροπία γιατί δεν είναι καλό κανένα από τα δυο άκρα...
ούτε για μένα ούτε για την ειλικρίνεια που επιθυμώ να μοιράζομαι στις διαπροσωπικές μου σχέσεις... δηλαδή σίγουρα ξεχωρίζω τις επαγγελματικές κοινωνικές οι άλλες ως πεδία στα οποία είναι θεμιτή η στρατηγική αντιμετώπιση μέρος της οποίας είναι βεβαίως ακόμα και η έως και εκνευριστική ψυχραιμία ;) στις στενές επαφές όμως δεν χωράνε "όπλα" και στρατηγικές,
έτσι πιστεύω είναι καλύτερα να απασφαλίζεται η βαλβίδα ηπίως καμιά φορά παρά να μαζεύεις να μαζεύεις να μαζεύεις ώσπου να φτάσεις στο τρομερό που περιγράφεις...
μέσα από αυτή την αντιμετώπιση θα κερδίσεις σιγά σιγά την πραγματική ηρεμία, ακόμα καλύτερες σχέσεις και καλύτερη ψυχική υγεία καθώς θα εκπαιδευτείς να αντιδράς όλο και πιο υγιώς όλο και πιο ήπια, και δίχως να πιέζεσαι ο ίδιος, πάνω από όλα...

Νυχτερινή Πένα είπε...

Το να μπορείς να ελέγχεις τον εαυτό σου σε κάθε περίσταση όπως και το να αρθείς πάνω από πάθη θυμού, μίσους, μνησικακίας και πολλά άλλα και να κατακτήσεις την απάθεια είναι από τα σημαντικότερα που κάποιος μπορεί να κάνει για τον εαυτό του.

Δημοσίευση σχολίου