Ημερολόγιο Συγγραφέα 3

Author: Νυχτερινή Πένα /

Οποιοδήποτε χρόνο μπορώ να εξοικονομήσω τον αφιερώνω στο γράψιμο. Έχω περιορίσει κατά πολύ και σχεδόν απόλυτα τις ανούσιες κοινωνικές εκδηλώσεις και παρίσταμαι μόνο σε εκείνες που σημαίνουν όντως κάτι για’ μενα. Έτσι είναι η δουλειά κυρίως που καταναλώνει τον χρόνο μου. Προσπαθώ να έχω χρόνο κάθε μέρα και σπανίως δεν μένει καθόλου χρόνος για να γράψω. Απλά πάντα θέλω να έχω περισσότερο!

Από το χρόνο που έχω για γράψιμο, ο αγαπημένος μου είναι στα άκρα της ημέρας, το πολύ πρωί ή το πολύ βράδυ όταν έξω απλώνεται η σιγαλιά και είμαι μόνος να γράφω, σαν να υπάρχουν μόνο οι κόσμοι που ταξιδεύω με την φαντασία μου. Δεν θα αντάλλασσα με τίποτα τις στιγμές αυτές που κάθομαι και γράφω στη σιγαλιά της νύχτας με τα βιβλία και τις σημειώσεις γύρω μου και με το μυαλό μου να ταξιδεύει στα ατελείωτα πιθανά μονοπάτια που μπορούν να πάρουν οι ιστορίες μου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου