Ιστολόγιο του μήνα – Ιανουάριος 2017

Author: Νυχτερινή Πένα /

Η Ζωή είναι Ευλογία, λέει ο φίλος μου ο Γιάννης και συμπληρώνει, σαν ένα σπιτικό Ηδύποτο σε ένα ακριβό σκαλιστό ποτηράκι γεμάτο γεύσεις. Δεν έχει άδικο, η ζωή έχει τόσα να δεις και να κάνεις, τόσα να ασχοληθείς και να μάθεις. Έτσι και ο ίδιος είναι πολυπράγμων με πολλά ενδιαφέροντα και με μεράκι σε ό,τι καταπιάνεται.
Αυτή του η νοοτροπία έχει περάσει και στο ιστολόγιό του όπου θα βρείτε πολλά, παρουσιάσεις βιβλίων, δικές του ιστορίες, απόψεις του και γνώμες, αλλά και κατασκευές, από γλάστρες στον κήπο μέχρι ξύλινα μοντέλα. Για να τον επισκεφθείτε και να πιείτε μαζί ένα Ηδύποτο δεν έχετε παρά να πάτε εδώ: http://idipoton.pblogs.gr/

4 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλέ μου Φίλε: Είναι πολύ μεγάλη αυτή η Τιμή που μου κάνεις.....! ανεβάζει ακόμα ψηλότερα τις προσδοκίες και τον πήχυ των προσπαθειών για κάτι καλύτερο. Ειλικρινά η γνώμη σου για μένα και η κριτική σου σημαντική.
Σε ευχαριστώ απ την καρδιά μου.

Ανώνυμος είπε...

Θυμάμαι πριν έξι χρόνια, που μου έκανες κι εμένα την τιμή, Βασιλιά της Πένας! Θα το επισκεφθώ το ιστολόγιο αυτό, φαίνεται πολύ ενδιαφέρον. :)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Φίλε μου Γιάννη, δεν αμφιβάλλω ότι θα μας δώσεις όπως πάντα θαυμάσια πράγματα. Συνέχισε να μας εκπλήσσεις και να μας ταξιδεύεις!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Το θυμάμαι και' γω my Fair Lady, ήταν μόλις είχες ξεκινήσει και είπα να σου ευχηθώ καλοτάξιδο το καινούριο ιστολόγιο. Συνέχισε να γράφεις και μην ξεχνάς τις αποφάσεις σου!

Δημοσίευση σχολίου