Ημερολόγιο Συγγραφέα 5

Author: Νυχτερινή Πένα /

Ο Νοέμβριος μήνας για εμένα είναι ο κατεξοχήν συγγραφικός μήνας γιατί Νοέμβριο άρχισα να γράφω και ο Νοέμβριος είναι συνδεμένος με κάποια από τα καλύτερα έργα μου. Από όταν ανακάλυψα το sff και το NoWriMo ο Νοέμβριος πήρε ακόμα πιο έντονο συγγραφικό χρώμα. Έτσι αυτές τις μουντές ημέρες με το χειμώνα επιτέλους εδώ, αφοσιώθηκα και εγώ να γράψω ακόμα περισσότερο. Μερικά κομματάκια, σκέψεις και ιδέες που συνήθως δεν δημοσιεύονται, δυο μυθιστορήματα που γράφω αυτή τη στιγμή και ένα που βρίσκεται στην τελική ματιά για να δοκιμάσει την τύχη του για δημοσιότητα.
Ας τα πάρουμε από την αρχή. Πάντα γράφω διάφορα κείμενα με σκέψεις, σχόλια ή παρατηρήσεις, τα περισσότερα καταλήγουν εδώ αλλά είναι και αρκετά που δε δημοσιεύω γι’ αυτό και κάθε χρόνο σχεδόν έχω και ένα έργο με Πάρεργα που δεν ανήκουν στην υπόλοιπη εργογραφία μου. Αυτή τη στιγμή γράφω ακόμα δύο μυθιστορήματα, ένα δράσης με μια στρατιωτική επιχείρηση που το ξαναγράφω από την αρχή και φυσικά τον Πύργο που πλησιάζει πλέον προς την ολοκλήρωση και μαζί του θα ολοκληρωθεί και η τριλογία. Τέλος έχω ακόμα μια πολιτικοστρατιωτική περιπέτεια στην οποία κάνω μια τελευταία επιμέλεια για να δοκιμάσει την τύχη της.
Γεμάτος μήνας λοιπόν ο Νοέμβριος αλλά φυσικά δεν παραπονιέμαι, ακριβώς έτσι είναι που τον θέλω τον μήνα, με πολύ γράψιμο.        

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου