Ελάτε Να Γράψουμε

Author: Νυχτερινή Πένα /

Εκκλησιαστικώς η περίοδος από τα Χριστούγεννα ως τα Θεοφάνια λέγεται δωδεκαήμερο. Δεδομένου ότι είμαστε δύο μέρες πριν τα Χριστούγεννα και ότι μετά των Φώτων είναι Κυριακή έχουμε σύνολο 15 μέρες. Όλες αργίες; Όχι αλλά με μια φίλη είπαμε να κάνουμε ένα γιορτορίμο (σάμπως το Νοέμβριο είναι όλες αργίες;) και έτσι θα έχω ένα βαρύ συγγραφικό πρόγραμμα μιας και έχω πολλά να ολοκληρώσω αυτές τις μέρες. 
Παρότι οι γιορτές σημαίνουν πολλά πράγματα, οικογενειακά, φιλικά με παρέες και πάει λέγοντας, οι εραστές της γραφής μην τις αφήσετε να περάσουν έτσι. Γράψτε κιόλας, πολύ, λίγο, όσο θέλετε! Ελάτε να κάνουμε τις μέρες εκτός από γιορτινές και δημιουργικές!

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Πολύ καλή παραίνεση αγαπητέ φίλε. Ξέρεις ότι πάντα καμαρώνω τη γραφή σου και γενικά τη δημιουργία σου.
Και εγώ το παλεύω όσο μπορώ.
Να έχεις Καλά Χριστούγεννα με κάθε μου ευχή.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλά Χριστούγεννα φίλε μου με τους δικούς σου.
Μέχρι τη γιορτή σου πάει η μικρή αυτή σαιζόν γραψίματος!

Δημοσίευση σχολίου