Θέλω Τη Γνώμη Σας

Author: Νυχτερινή Πένα /

Όσοι με διαβάζουν συστηματικά γνωρίζουν ότι το μεγάλο μου πάθος και αυτό που είναι συνυφασμένο ουσιαστικά με το είναι μου, είναι το γράψιμο. Η πρώτη μου σκέψη το πρωί και τελευταία το βράδυ (τρόπος του λέγειν γιατί και τη νύχτα σκέφτομαι ιδέες και τα όνειρά μου κάνουν πολλές φορές το ίδιο), γράφω δε σε κάθε διαθέσιμο χρόνο.
Παρά τα εν εξελίξει έργα μου είμαι στη σκέψη να ξεκινήσω μια ακόμα νουβέλα που θα δοκιμάσει την τύχη της και στον εκδοτικό χώρο και για το λόγο αυτό θα ήθελα να με βοηθήσετε να διαλέξω ποια να γράψω και να δοκιμάσω.
Έχουμε τις επόμενες ιδέες:

Το Χαμένο  Ακροπύργιο
Ένας πλούσιος έμπορος ονειρεύεται μια φυλακισμένη πριγκίπισσα και προσλαμβάνει τον Βίλνους Ντομέθια και τους πολεμιστές του για να τη σώσει. Αυτό που δεν ξέρει είναι ότι η πριγκίπισσα είναι κάθε άλλο παρά αθώα και πριγκίπισσα, ελάχιστοι δε γύρισαν ποτέ από εκεί που είναι φυλακισμένη και από αυτούς που το έκαναν κανένας δεν είχε τα λογικά του. Ξόρκια και μαγικά αντικείμενα, κατάρες και μάχες και μια χορταστική περιπέτεια.

Άγνωστος Πλανήτης
Ένα διαστημόπλοιο καταφτάνει σε έναν πλανήτη και το πλήρωμά του βγαίνει από τη στάση για να ανακαλύψει ότι δεν είναι ο πλανήτης προορισμού και δεν υπήρξε προγραμματισμένη αλλαγή πορείας, κανείς δεν ξέρει που βρίσκονται ενώ το σκάφος είναι καταπονημένο και δεν έχει πολύ ζωή. Θα μπορέσουν να εγκατασταθούν στο νέο τους σπιτικό και να κάνουν μια νέα αρχή;

Επιχείρηση Προμηθέας
Μια μελανή οπή επηρεάζει τον ήλιο, και το μέλλον της γης γίνεται αμφίβολο. Σε λίγα χρόνια ίσως να μην είναι πια κατοικήσιμη. Μια αποστολή ξεκινάει για τον Ερμή για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα τοποθετώντας εκεί μια συσκευή που θα αντιμετωπίζει την ακτινοβολία της μελανής οπής. Αλλά αυτή δεν είναι εύκολη δουλειά ακόμα και για ένα επίλεκτο πλήρωμα.

Εξορία

Στο μέλλον η γη έχει ερημωθεί και έχουν μείνει μόνο διάσπαρτες κοινότητες που ζουν απομονωμένες και φοβούμενες τους αγριότοπους έξω από αυτές. Στην μικρή κοινότητα του Ντήπ Γουέλ εξαιτίας των περιορισμένων πόρων εφαρμόζεται η αρχή να μην επιτρέπεται η γέννηση ή η ανατροφή παιδιών με αναπηρία. Όταν το μωρό της νεαρής Τζέιμι διαγνώσκεται με πιθανά νοητικά προβλήματα εκείνη αρνείται να το σκοτώσει και γι’ αυτό εξορίζεται, ο αγαπημένος της και πατέρας του μωρού αλλά και μερικοί φίλοι εγκαταλείπουν την πόλη για να είναι μαζί της. Εκεί έξω μαθαίνουν πολλά για τους εαυτούς τους αλλά και το παρελθόν.

Βοηθήστε με να διαλέξω αφήνοντάς μου τη γνώμη σας σε ένα σχόλιο, και για τους ντροπαλούς δεν υπάρχει πρόβλημα, επιτρέπονται και τα ανώνυμα σχόλια.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου WILLIAM

Εμένα προσωπικά μου έκαναν "κλικ" 2 το Άγνωστος Πλανήτης και το Εξορία.
Σαν ιδέα με τράβηξε πιο πολύ το Εξορία.

Καλή επιτυχία στην νέα σου νουβέλα

~Dreamer~

Ελένη Φλογερά είπε...

Καλησπέρα
"Η εξορία" με τράβηξε. Το θέμα είναι πρωτότυπο και νομίζω πως η πλοκή του θα είναι ενδιαφέρουσα.
Καλή επιτυχία!

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα αγαπητέ Φίλε. Χαίρομαι για το γράψιμό σου και την έφεση προς αυτό.
Λοιπόν η ταπεινή μου γνώμη δείχνει δύο επιλογές:
1) Το χαμένο ακροπύργιο:
Επιβλητική γοτθική ατμόσφαιρα, σκοτεινά μυστικά, μαγεία και χθόνος. Περιπέτεια και αποκαλύψεις.
Μου αρέσει το είδος και πιστεύω το έχεις.

2) Εξορία:
πολύ όμορφα θέματα σε ένα στεγνό κατεστραμμένο περιβάλλον. Ντεκόρ μελαγχολίας, χαρακτήρες δυνατοί και οι συγκρούσεις που κρύβεις φαίνεται οδηγούν σε μεγάλες αποκαλύψεις.

Ότι και να επιλέξεις,
σου εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Dreamer, εσύ είσαι από την πλευρά της επιστημονικής φαντασίας βλέπω, ευχαριστώ για τη γνώμη σου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ Ελένη, είναι φαίνεται γραπτό της να πάρει προτεραιότητα η εξορία, θα αρχίσω να αναπτύσσω περισσότερο χαρακτήρες και πλοκή. Ευχαριστώ για τη γνώμη σου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Φίλε μου Γιάννη, εσύ πήγες στα δύο διαφορετικά είδη. Ευχαριστώ για τη γνώμη σου αλλά και την εμπιστοσύνη σου στις συγγραφικές μου ικανότητες.

Unknown είπε...

Την Εξορία, αγαπητέ συνάδελφε. Όλα ωραία μου φαίνονται, αλλά θα έλεγα ξεκίνα την Εξορία.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Βρε καλώς την, πρωινή πρωινή!
Ευχαριστώ για την ψήφο σου Άννα!

Δημοσίευση σχολίου