Δ όπως Διάβασμα

Author: Νυχτερινή Πένα /

Μετά το γράψιμο το διάβασμα είναι η μεγαλύτερή μου απόλαυση και σε αυτό καταφεύγω όταν δεν μπορώ να γράψω, όταν είμαι σε μια αναμονή σε κάποια υπηρεσία ή σε γιατρό (αν και κάποια ποιητικά έχουν γραφεί έτσι), ή ταξιδεύω με μέσον που δεν επιτρέπει το γράψιμο. Πάντα υπάρχει ένα βιβλίο που διαβάζω και μερικά σε σειρά αναμονής.
Διαβάζω περίπου 50 βιβλία το χρόνο. Περίπου γιατί μπορεί να είναι 44 όπως το 2012 ή  48 όπως το 2014 αλλά και 52 όπως το 2016. Το δε 2017 έκανα ρεκόρ φτάνοντας τα 60. Δεν είναι όλα μυθιστορήματα – αυτά συνήθως περνάνε και από δω με τις βιβλιοκριτικές που γράφω – διαβάζω και ιστορία πολύ αλλά και κάποια άλλα θέματα που με ενδιαφέρουν, πολλές φορές συγκεντρώνοντας υλικό για κάποιο έργο μου. Εσείς διαβάζετε;

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Εννοείται αγαπητέ φίλε. Και πολύ καλά κάνεις. Το διάβασμα είναι ζωή. Και φυσικά δεν το αποχωρίζομαι ποτέ.
Την καλησπέρα μου

Νυχτερινή Πένα είπε...

Είναι ωραίο πράγμα το διάβασμα και χαίρομαι όταν βλέπω τους ανθρώπους, και μάλιστα τους νέους, να διαβάζουν.
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα φίλε μου.

Δημοσίευση σχολίου