Ημερολόγιο Συγγραφέα 3

Author: Νυχτερινή Πένα /


Το έτος έφτασε στο τέλος του και είναι η ώρα του απολογισμού. Από τα έργα που είχα ξεκινήσει στην αρχή της χρονιάς ολοκληρώθηκαν όλα και έγραψα ακόμα κι άλλα μέσα στο έτος, αρκετά άλλα μάλιστα. Συνολικά έγραψα εννιά διηγήματα από είκοσι έως και εβδομήντα σελίδες, ένα ιστορικό δοκίμιο, τρεις μελέτες, τις δύο τις μετέφρασα και στα Αγγλικά ενώ σε μία έκανα και δεύτερη έκδοση με περισσότερο υλικό, μια συλλογή κειμένων, ένα αυτοβιογραφικό έργο και έναν αριθμό ποιητικών έργων. Φυσικά θα ήθελα περισσότερα αλλά δεν παραπονιέμαι κιόλας, για εργαζόμενος και μάλιστα με φόρτο εργασίας είναι μια χαρά.
Το 2019 λοιπόν μας φεύγει και έρχεται το 2020, τι θα γράψουμε σε αυτό; Μα αυτό είναι θέμα για ένα νέο ημερολόγιο συγγραφέα, του χρόνου, δηλαδή αύριο.

4 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Με ενδιαφέρει αυτό που είπες για μετάφραση στα Αγγλικά. Θέλω να μπω σε λεπτομέρειες φίλε μου, στο πως. Και ρωτάω σοβαρά. Το συζητάμε.
Καλησπέρα.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Βεβαίως, να σου πω ότι θες φίλε μου!

Giannis Pit. είπε...

Που μπορούμε να μιλήσουμε για μετάφραση έργων στα Αγγλικά; Το mail μου το ξέρεις, το έχει στο μπλογκ. Μπορείς να μου στείλεις τη γνώμη σου.
Α και κάτι άλλο!
Μικρό αριστούργημα ο "Πρώτος ένορκος"!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ και από εδώ φίλε μου! Σου έστειλα μήνυμα.

Δημοσίευση σχολίου