Το Όνειρο Έγινε Πραγματικότητα

Author: Νυχτερινή Πένα /


Γράφω γιατί μου αρέσει να φαντάζομαι ιστορίες, να πλέκω γεγονότα και πλοκές, να διηγούμαι περιπέτειες και καμιά φορά να εκφράζω μέσα από αυτό και κάποιες από τις απόψεις μου για το τι είναι σωστό και τι είναι λάθος, τι είναι ευγενικό ή ιπποτικό. Γράφω γιατί είμαι γεννημένος βάρδος, παραμυθάς και ραψωδός. Πιστεύω ότι αυτό ισχύει για όλους εμάς που γράφουμε.
Ωστόσο όσο πιο μακριά μπορούμε να στείλουμε τις ιστορίες μας και όσο περισσότερους ανθρώπους εκεί έξω να αγγίξουμε, είμαστε πιο χαρούμενοι. Έτσι και εγώ ονειρευόμουν, πέρα από όσα γράφω εδώ και δημοσιεύω, να βρω σπίτι για τα πιο μεγάλα έργα μου.Έτσι ήρθε και η ώρα για το όνειρό μου να εκδώσω και εγώ τα έργα μου. Το πρώτο μου βιβλίο είναι ήδη στην πλατφόρμα smashwords, είναι μια περιπέτεια φαντασίας από τον κόσμο της Έρεμορ, το πρώτο από τα Χρονικά της Έρεμορ με τίτλο Οι Ιππότες του Όρκου. Όποιος θέλει να ρίξει μια ματιά μπορεί να το κάνει εδώ: https://www.smashwords.com/books/view/1021794

3 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλορίζικο αγαπητέ φίλε! Αφουγκράζομαι τη συγκίνησή σου με όλη μου την καρδιά. Ξέρω τι ακριβώς νιώθεις και σε ακολουθώ.
Πολύ καλά κάνεις και ακολουθείς την καρδιά σου και την γραφή σου. Είναι δική σου, σου ανήκει.
Να ευχηθώ κάθε επιτυχία.
Την καλησπέρα μου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Φίλε μου σε ευχαριστώ πρώτα από όλα για τη ζεστασιά της καρδιάς σου και μετά για τις ευχές και τα καλά σου λόγια.

Ελευθέριος Κεραμίδας είπε...

Καλοτάξιδο.

Δημοσίευση σχολίου