Τι Είμαι και τι δεν Είμαι

Author: Νυχτερινή Πένα /

 

Με ρωτάς ποιος είμαι, τι είμαι. Μου ζητάς να σου πω.

Δεν είμαι τα ρούχα που φορώ,

δεν είμαι το φαγητό που τρώω,

τα κιλά που παίρνω ή χάνω,

το χρώμα των μαλλιών μου ή των ματιών μου,

το ύψος ή οι μύες μου,

δεν είμαι η δουλειά μου ή τα εισοδήματά μου.

Είμαι εγώ, οι ιδέες και τα πιστεύω μου,

τα οράματα και οι ελπίδες μου,

οι λέξεις που ξεπηδούν από την πένα μου,

οι ιστορίες που θέλω να πω,

και όσες έχω πει,

τα όνειρα που βλέπω με ανοιχτά τα μάτια.

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Ω ποιητική διάθεση βλέπω. Πολύ ενδιαφέρον. Πολύ όμορφες σκέψεις. Καλησπέρα φίλε μου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ήταν κάτι που τριγύριζε μέρες στο μυαλό μου και περίμενε να το βάλω σε λέξεις. Μου το ενέπνευσε η συνειδητοποίηση, για μια ακόμα φορά, πόσο λάθος κριτήρια χρησιμοποιούνται για να χαρακτηριστούν ή να κατηγοριοποιηθούν οι γύρω μας.

Δημοσίευση σχολίου