Κλοιός Θανάτου

Author: Νυχτερινή Πένα /

Ο Τζακ Ρίτσερ βρίσκεται τυχαία στο Μάργκρεϊβ της Τζόρτζια, δεν έχει παρά πάρει ένα πρωινό όταν συλλαμβάνεται για φόνο. Αποδεικνύει πολύ εύκολα το άλλοθι και την αθωότητά του αλλά η ιστορία γίνεται πολύ σύντομα προσωπική και τώρα πρέπει να εξιχνιάσει το μυστήριο των φόνων, γιατί τον πρώτο ακολουθεί και δεύτερος, και να δείξει σε κάποιους ότι διάλεξαν λάθος εξιλαστήριο θύμα.

Είναι η πρώτη περιπέτεια του Τσάιλντ με ήρωα τον Τζακ Ρίτσερ. Κρατά την αγωνία και έχει αρκετές ανατροπές. Έχω μόνο δύο ενστάσεις, η πρώτη είναι καθαρά υποκειμενική δεν απολαμβάνω το ίδιο τα βιβλία που είναι σε πρώτο πρόσωπο με εκείνα που είναι στο τρίτο. Η δεύτερη είναι σε σχέση με το μυστήριο γύρω από τη λέξη πάριμπους. Δεν έπρεπε να κρατήσει τόσο. Ένας Αμερικανός τη βλέπει συνέχεια μπροστά του μιας και την γράφει ο θυρεός της χώρας και βρίσκεται στα νομίσματα. Εγώ τη σκέφτηκα αμέσως (αλλά κάνω συλλογή από νομίσματα). Ίσως ο Τσάιλντ, όντας Βρετανός, να μην το συνειδητοποίησε αυτό. 

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Χμ, προτιμάς το τρίτο πρόσωπο, Γουίλ στην αφήγηση; Και εγώ, να λέω την αλήθεια. Τη βρίσκω πιο καλή.
Καλησπέρα φίλε μου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλησπέρα φίλε μου, και στο γράψιμο προτιμώ την τριτοπρόσωπη αφήγηση.

Δημοσίευση σχολίου