Ημερολόγιο Συγγραφέα 1

Author: Νυχτερινή Πένα /

Το 2022 τελείωσε, ό,τι κάναμε κάναμε. Προσωπικά έφερα εις πέρας πολλά έργα και δεν ολοκλήρωσα απλά το Στειλέτο Της Απογνώσεως μέσα στο 2022. Δεν πειράζει, θα γίνει φέτος. Πέρα από αυτό, τι άλλο σκέφτομαι να κάνω; Λοιπόν οι στόχοι μου για το 2023 είναι οι εξής:

  • 1. Το Στιλέτο Της Απογνώσεως, μια περιπέτεια φαντασίας που συνεχίζει τις ιστορίες της Έρεμορ.
  • 2.  Το τέταρτο βιβλίο των Χρονικών της Έρεμορ για έκδοση.
  • 3.  Την επιμέλεια της Αγγλικής έκδοσης της Επιχείρησης Ιωνία για να εκδοθεί.
  • 4.  Ένα βιβλιοπαιχνίδι.
  • 5.  Μια περιπέτεια εν μέσω μιας σφοδρής καταιγίδας.
  • 6.   Το επόμενο βιβλίο στη σειρά της Επιχείρησης Ιωνία.
  • 7.  Το επόμενο βιβλίο για την Έρεμορ.
  • 8. Μια ιστορική περιπέτεια στο Βυζάντιο, το ποια θα είναι ακριβώς έχει ακόμα να αποφασιστεί μιας και έχω τρία σενάρια κατά νου.
  • 9.  Πιθανώς μια ιστορία για το 1922.
  • 10. Τη συνέχεια της ιστορίας με τις Σταυροφορίες που ολοκλήρωσα χθες.
  • 11.  Μερικά ποιητικά έργα.
  • 12.  Το ιστολόγιο, είναι και αυτό ένα έργο αρκετών λέξεων.
  • 13.  Κάτι που δεν είναι συγγραφή αλλά είναι σχετικό, μια πλατφόρμα για δημοσίευση έργων μου.

Εσείς τι σχέδια έχετε για το 2023;

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Μιχάλη, καλή χρονιά και πάλι. Να σου ευχηθώ πραγματοποίηση του πλάνου σου, για το οποίο καταθέτω το θαυμασμό μου, μία ακόμα φορά.
Αυτό το βιβλιοπαιχνίδι, που αναφέρεις, θέλω να το δω, να μού πεις τι ακριβώς είναι.
Θέλω να είμαι κοντά στα έργα σου, στη δημιουργία και στην αύρα σου, φίλε μου.
Την καλησπέρα μου.
Τα δικά μου; Δεν ξέρω, δεν υπάρχει πλάνο αυτή τη στιγμή, φίλε μου. Πηγαίνω ψάχνοντας.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Φίλε μου πρώτα να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια. Ύστερα να σου πω ότι θα είσαι σίγουρα κοντά στα δημιουργήματά μου μιας και ένας από τους στόχους είναι κάτι που θα χρειαστεί βοήθεια από εσένα. Όσο για το βιβλιοπαιχνίδι... έχεις μέηλ!

Δημοσίευση σχολίου