Ημερολόγιο Συγγραφέα 3

Author: Νυχτερινή Πένα /

Δύο μήνες πέρασαν, το ένα έκτο του χρόνου. Γράφω όσο περισσότερο μπορώ με το χρόνο που έχω και έτσι είπα να κάνω μια μικρή ανασκόπηση, πως τα πάω με τους στόχους μου.

Αυτοί ήταν οι εξής:

1. Η ολοκλήρωση της περιπέτειας που αποτελεί συνέχεια της Επιχείρησης Ιωνία (γράφεται)

2. Την ολοκλήρωση της περιπέτειας Μέρες του Φθινοπώρου (ολοκληρώθηκε).

3.  Ένα βιβλιοπαιχνίδι (σχεδιάζεται).

4. Μια περιπέτεια εν μέσω μιας σφοδρής καταιγίδας.

5. Το πέμπτο και τελευταίο βιβλίο των Χρονικών της Έρεμορ.

6. Μια ιστορική περιπέτεια στο Βυζάντιο, το ποια θα είναι ακριβώς έχει ακόμα να αποφασιστεί μιας και έχω τρία σενάρια κατά νου. (γίνεται η ιστορική έρευνα)

7.  Πιθανώς μια ιστορία για το 1922 (γράφεται)

8.  Το επόμενο της σειράς με τις Σταυροφορίες.

9.   Μερικά ποιητικά έργα (γράφτηκαν ήδη κάποια)

10.  Μια περιπέτεια δράσης που ίσως δημοσιευθεί σε συνέχειες.

11. Το ιστολόγιο, είναι και αυτό ένα έργο αρκετών λέξεων (2514 επί του παρόντος).

Ακόμα προστέθηκαν τα εξής:

12. Μια μικρή περιπέτεια στα σύνορα Ελλάδας Τουρκίας.

13. Μια αναθεώρηση στο Αγιολόγιο (γράφεται)

14. Μια αναθεώρηση στο Απολυτικάριο μιας και μαζεύτηκαν πολλές σημειώσεις να ενσωματωθούν (γράφεται).

3 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλό μήνα, Μιχάλη. Φίλε, πάντα είμαι θαυμαστής σου, στο λέω χωρίς περιστροφές. Και φαντάζεσαι το λόγο.
Περιμένω να προσθέσεις, μια ακόμα δημιουργία σου. Ένα μικρό διήγημα όπως το έχω αναγγείλει στο μπλογκ "Μια ιδέα, μια έμπνευση". Ξέρω ότι το έχεις.
Καλησπέρα αγαπητέ μου φίλε.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλώς τον φίλο μου, ναι ξέρω, για την συνεχή μου προσήλωση στο έργο μου και την επιμονή μου στη συγγραφή.
Θα το βάλω και αυτό στο πρόγραμμα, ή ένα διήγημα στο επόμενο θέμα αν πήγατε σε αυτό.
Την καλησπέρα μου.

Giannis Pit. είπε...

Όποτε θέλεις, φίλε μου. Το μπλογκ είναι εκεί, μπορείς να του ρίχνεις ματιές, στον 1ο κύκλο που τελειώνει ή στον επόμενο που δρομολογείται. Την καλησπέρα μου.

Δημοσίευση σχολίου