Ενώ Εσύ Κοιμάσαι

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Με καληνύχτισες και τώρα υποθέτω πως κοιμάσαι αγκαλιά με το αρκουδάκι σου. Εύχομαι τίποτα να μην ταράξει τον ύπνο σου και γλυκά όνειρα να σε ταξιδέψουν ως το πρωί.
   Εγώ όμως δεν μπορώ να κοιμηθώ. Ακόμα και όταν τα πάντα ησυχάζουν και η σιγαλιά πέφτει σαν αόρατος μανδύας πάνω στην πλάση δεν υπάρχει ηρεμία για' μενα. Το μυαλό μου τρέχει σαν αφηνιασμένο άτι προς πολλές κατευθύνσεις. Ιστορίες μικρές σαν παιδικά παραμύθια, ιστορίες σαν διηγήματα και μεγάλες ιστορίες για να καλύψουν πολλά βιβλία, βιβλία που διαβάζω ή θέλω να βρω.
   Απόψε δεν υπάρχει ησυχία ούτως ή άλλως, μια καταιγίδα μαίνεται, οι αστραπές και οι βροντές προσθέτουν έναν τρομερό ορυμαγδό εικόνας και ήχου. Και με τη συντροφιά τους εγώ σκέφτομαι και γράφω. Σκηνές από την καθημερινή ζωή ως επικές μάχες μεταξύ πολεμιστών σε έναν άλλο κόσμο υλοποιούνται από την πένα μου.
   Καθώς γράφω το μυαλό μου ξεστρατίζει σε ένα άλλο αγαπημένο προορισμό, εσένα. Σκέφτομαι την αντίδρασή σου όταν θα διαβάσεις την επόμενη ιστορία, το χαμόγελό σου, την γνώμη που θα εκφράσεις, μαντεύω τι θα σου αρέσει από αυτά που γράφω.
   Η βροχή έχει αλλάξει, τώρα δεν πέφτει άγρια σαν θυμωμένη, οι αστραπές και οι βροντές έχουν σταματήσει. Το νερό ακούγεται μόνο με έναν γλυκό, απαλό ρυθμό. Με γεμίζει νοσταλγία αυτό το μελωδικό μουρμούρισμα του νερού, μου θυμίζει εσένα.
   Κοιτάζω τη φωτογραφία σου, το γλυκό πρόσωπό σου, τον χείμαρρο των μεταξένιων σου μαλλιών, τα χείλη σου. το αψεγάδιαστο δέρμα σου. Είσαι τόσο όμορφη και όμως αυτή η ομορφιά σου δεν συγκρίνεται με την ψυχική σου λαμπρότητα. Μπορώ να σε κοιτώ και να αναπολώ για ώρες μα η νύχτα προχωρεί και αποφασίζω να παραδοθώ και' γω στο Μορφέα που με πολιορκεί, ελπίζω να με μεταφέρει κοντά σου. Ξαπλώνω με το όνομά σου στα χείλη μου και τη σκέψη σου στο μυαλό μου.
   Γλυκιά μου πριγκίπισσα των ρόδων καληνύχτα.

14 σχόλια:

Anael είπε...

τόσο αληθινό..που βουρκώνεις όταν σκέφτεσαι ότι μόνο ο Μορφέας μπορεί να ενώσει αυτές τις δύο ψυχές για λίγο..

την καλησπέρα μου!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Anael.
Καλησπέρα.

Unknown είπε...

Τόσο τρυφερό Νυχτερινή μου Πένα!
Το συναίσθημα ξεχειλίζει μέσα από τις λέξεις και χύνεται μπροστά στα μάτια μου καθώς περνάω τις γραμμές!
Τυχερη που είναι η κοιμωμένη!

Καλό βράδυ φίλε μου!

Ανώνυμος είπε...

σου εχω πει πολλες φορες οτι κοιμαμαι αγκαλια με ενα μαξιλαρι!!!!!!!!!!!!!

Καπετάνισσα είπε...

Τι όμορφη καληνύχτα είναι τούτη...
Μα πιότερο σκέφτομαι, τι όμορφη καλημέρα θα είναι για το αστέρι της ζωής σου....

Να έχεις ένα γαλήνιο βράδυ....

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Νυχτερινή μου Πένα,
η Πένα σου μελώνει και γλυκαίνει τον κόσμο, και δεν μπορεί η ανάσα σου να μη φθάνει Εκεί..δεν μπορεί να μην ανταμωθουνε τα ονειρα στο ίδιο μαξιλάρι..
Πως ν αντισταθεί..

Ginny είπε...

Τι καλούληηηηηηηηης!!!!!
Συγκινήθηκα πάλι! Αχ, όπως πάντα ρομαντικός Πένα! ;)

Unknown είπε...

Πένα μου,
την καληνύχτα μου και στους δυό σας.

Σ' ευχαριστώ για το δώρο σου. Θα βρω χρόνο και θα το διαβάσω, που θα μου πάει, θα το καταφέρω. Δυσκολεύομαι λίγο με τη δουλειά τελευταία.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Νατάσσα, ναι με κάνει να νιώθω πολλά πράγματα η ωραία κοιμωμένη μου!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Meanan ξέρω, μαξιλάρι καραμέλα. Αλλά το κείμενο ήταν για την υπέροχη μου πριγκίπισσα των ρόδων.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ήταν πράγματι μια πολύ όμορφη νύχτα, για' μενα και το αστέρι της ζωής μου, όπως την ονόμασες.
Καλημέρα Καπετάνισσα.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ρεγγίνα μου αυτό εύχομαι και' γω.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ginny εσύ με ξέρεις πιο πολύ καιρό. Πάντα ρομαντικός, ( είδες ακούω πάντα τη συμβουλή σου ).

Νυχτερινή Πένα είπε...

Meggie μου σε ευχαριστούμε και οι δύο.
Με την ησυχία σου την ιστορία και καλή δύναμη με τη δουλειά.

Δημοσίευση σχολίου