Νανούρισμα

Author: Νυχτερινή Πένα /

Κλείνουν τα όμορφα ματάκια σου,
έτοιμη να κοιμηθείς
μα ακόμα στο Μορφέα
δεν θες να παραδοθείς.

Απαλά μου μιλάς,
φωνή γλυκιά, τόσο απαλή
ρωτάς εσύ δεν θα κοιμηθείς;

Σε νανουρίζω και σου μιλώ,
τρυφερά, απαλά σε ηρεμώ,
στου ύπνου την γλυκιά αγκαλιά
σε τοποθετώ.

Σου ψιθυρίζω λόγια τρυφερά,
ονειρά σου εύχομαι γλυκά.
Στον ύπνο όπως βυθίζεσαι απαλά
σε ονειροχώρες ταξιδεύεις μακριά.

Κοιμάσαι τώρα στα ζεστά
μέσα σε σκεπάσματα μαλακά,
κάθε έννοια ας μείνει μακριά.

Κοιμίσου αγάπη μου,
πριγκίπισσά μου, ταξίδεψε στα όνειρά σου,
εγώ θα μείνω εδώ
πάντα κοντά σου.

10 σχόλια:

Unknown είπε...

Πένα μου, να χαίρεσαι την "ομορφιά" σου ...

Καλημέρες

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ meggie μου.

Skouliki είπε...

πενα πολυ ομορφο :)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ πολύ σκουλήκι.Ήταν κάτι που βγήκε αυθόρμητα την ώρα που κοίμιζα την αγαπημένη μου.

Ginny είπε...

Ax, σταμάτα να με συγκινείς!!!
Επίτηδες το κάνεις;;;
Πάντως δε συμφωνείς ότι είναι πολύ πιο όμορφα τα -μη καταθλιπτικά-;;;; :P
Ξέρει η Τζίνυ τι λέει!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Δεν το κάνω επίτηδες αλλά είναι που με εμπνέει η αγαπημένη μου πριγκίπισσα.
Είναι πιο όμορφα, και θα συνεχίσουν μιας και όλα πάνε καλά.
Καληνύχτα.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Πάντα είσαι εκεί μ άγρυπνη αγάπη. Και με ανυστακτο λογισμό, μ ανυπόφορη Στοργή!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Πάντα μέχρι το τέλος του χρονου γιατί εκείνη είναι η πριγκίπισσά μου, εκείνη που αγαπώ.

Καπετάνισσα είπε...

Τι πιο όμορφο από το να την κοιμίζεις τρυφερά... μην ξεχνάς ποτέ να το κάνεις αυτό ... όσα χρόνια , ότι εκπλήξεις και να φέρει η ζωή...

Τα φιλιά μου και στους δυο σας...

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ποτέ δεν το ξεχνάω, είναι από τα πιο γλυκά πράγματα στη ζωή μου.

Δημοσίευση σχολίου