Εκατό Αναγνώστες

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Πριν από τέσσερις μέρες απέκτησα τον εκατοστό μου αναγνώστη, αναγνώστρια για να είμαστε ακριβείς, την Emma. Το γεγονός αυτό με έβαλε σε κάποιες σκέψεις.
   Όταν πριν από περίπου ενάμισο χρόνο ξεκίνησα να γράφω για το ιστολόγιο δεν το φανταζόμουν ότι θα υπήρχαν πολλοί αναγνώστες εκεί έξω που θα ενδιαφέρονταν να διαβάζουν όσα γράφω, πολλοί και σε τακτική βάση, σχολιάζοντας κιόλας τα κείμενά μου.
   Σ' αυτό το διάστημα πέρασα δυσκολίες αλλά και ευτυχισμένες στιγμές, μπελάδες με τη δουλειά αλλά και συγγραφικές περιπέτειες. Ακόμα αγάπησα την μοναδική μου πριγκίπισσα και έγραψα τόσα πολλά για εκείνη. Σε όλα αυτά είσασταν μαζί μου διαβάζοντας τα κείμενά μου για το κάθε τι και τις ιστορίες μου, σχολιάζοντας, συμβουλεύοντας και δίνοντας ευχές.
   Ευχαριστώ που είσαστε μαζί μου σε αυτήν την διαδρομή, σημαίνει πολλά για' μενα η παρουσία όλων και του καθένα σας ξεχωριστά εδώ.

8 σχόλια:

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Είμαστε κοντά σου (τολμώ να βάζω πληθυντικό γιατί θεωρώ οτι πολλοί θα νοιώθουν το ίδιο),
γιατί ήδη μοιραστήκαμε πράγματα, σκέψεις, συναισθήματα, προβληματισμούς, διλήμματα, χαμόγελα και δάκρυα. Αυτή είναι η μαγεία του ιστολογίου. Πάει όσο βαθειά θέλεις να πας και δεν σε απογοητεύει. Μπορεί να μη ξέρω ποιό είναι το πραγματικό σου όνομα και τί χρώμα έχουν τα μάτια σου αλλά ξέρω ήδη πολλά από εκείνα που υπάρχουν στην άκρη της πένας σου και στην άκρη της σκέψης σου και ξέρεις κι εσύ αντίστοιχα για μένα. Και κάτι απ όσα λές είναι και δικό μου μ έναν τρόπο. Και κάτι απ όσα λέω είναι και δικό σου μ εναν άλλον, άρα υπήρξε και υπάρχει Συνάντηση. Όποιος μπαίνει κάπου, είναι γιατί τον αγγίζουν αυτά που επικοινωνεί ο χώρος. Αυτό το στοιχείο είναι ουσιαστικό και όχι επιφανειακό. Καλώς κάνεις και υπάρχεις εδώ. Μ αρέσουν αυτά που διαβάζω και γιαυτό μπαίνω. Μ αρέσουν και αυτά που διακρίνω ανάμεσα στις γραμμές.

Καλή σου Κυριακή καλέ μου Φίλε.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ρεγγίνα μου ευχαριστώ, ακριβώς έτσι είναι, το έθεσες πολύ όμορφα. Μοιραζόμαστε τη χαρά μας, βοηθάμε τον κάθένα μας να σηκώσει το σταυρό της θλίψης του, μαθαίνουμε και διασκεδάζουμε μαζί. Γι' αυτο συνεχίζω να γράφω και να επισκέπτομαι ιστολόγια.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και εύχομαι να έχεις και συ μια όμορφη Κυριακή και μια καλή βδομάδα.
ΥΓ: Ξέρεις το σχόλιό σου αυτό είναι το πιο μεγάλο που έχει γίνει ποτέ σε ανάρτησή μου.

Ανώνυμος είπε...

1 0 0 ! ! !
εναμιση χρονο;;σε λιγο κλεινω κι εγω ενα χρονο,θα κανω μια σχετικη αναρτηση(θα αναφερω κι εσενα)...μονο εξι μηνες μεγαλυτερος;;;;;;;;;

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ναι είμαι μόνο έξι μήνες περισσότερο στον κόσμο των ιστολογίων.

next_day είπε...

Έτσι μπράβο καλέ μου φίλε!!!
Να γεμίζεις κι εδώ (υποθέτω στην real life τους έχεις!) φίλους!!!!!
Να συνεχίσεις να μας γεμίζεις τις στιγμές μας με τα όμορφα κείμενα σου!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλημέρα κοριτσάκι με τις μπούκλες. Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ναι, θα συνεχίσω να γράφω. Σήμερα θα μπει κιόλας καινούριο κείμενο, το καθιερωμένο ιστολόγιο του μήνα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΔΩ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ.
ΑΦΗΝΩ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ -ΦΩΤΕΙΝΟ ΜΗΝΑ ΜΑΡΤΗ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ καλέ μου φίλε JK για τις ευχές, εύχομαι και σε' σενα καλό μήνα, όμορφο και φωτεινό.

Δημοσίευση σχολίου