Σε Αγαπώ

Author: Νυχτερινή Πένα /


Σε αγαπώ βαθιά και με τόσους τρόπους, αγαπώ κάθε πλευρά του εαυτού σου, σε λατρεύω σε κάθε έκφανση της ζωής σου.
Αγαπώ την γλυκιά κοπέλα που μου κρατάει παρέα και μιλάμε για τα πάντα, σχεδόν όλες τις ώρες που δεν κοιμόμαστε.
Αγαπώ τη μουσικό που είσαι με την αφοσίωση στην τέχνη σου.
Αγαπώ την ρομαντική ύπαρξη που σπάνια αποκαλύπτεις αλλά την κρύβεις μέσα σου σαν μυστικό λουλούδι.
Αγαπώ την κοπέλα που αφήνεται να περπατήσει μαζί μου σε μια ακρογιαλιά κάτω από το φεγγάρι.
Αγαπώ την πριγκίπισσα που μου έκανε το πιο ακριβό δώρο, μια μπουκλίτσα από τα μαλλιά της, να την έχω πάντα μαζί μου φυλακτό.
Αγαπώ το παιδί που κρύβεις μέσα σου και ενθουσιάζεται όταν κάνουμε σχέδια.
Αγαπώ την ευαίσθητη εκείνη πλευρά σου που γαληνεύει με ένα παραμύθι και ένα γλυκό νανούρισμα.
Αγαπώ τη συγγραφέα με την οποία μοιραζόμαστε σχέδια για γράψιμο και βιβλία, και ετοιμάζουμε και κοινές προσπάθειες.
Αγαπώ την υπέροχα όμορφη γυναίκα που είσαι και με την οποία θέλω να διαβώ τα μονοπάτια του έρωτα.
Σε αγαπώ για όλα αυτά που είσαι και ακόμα περισσότερα, και πάντα θα σε αγαπώ γιατί είσαι μοναδική αγαπημένη μου, πριγκίπισσα και μούσα μου.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

σε ευχαριστω!!!!!!!!!!!!...και παλι!!!!!!!παντα τοσο καλος!!!!!!!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Άντε πάλι τα ίδια Meanan!
Και βιάζεσαι πολύ για το Πάσχα!

Ανώνυμος είπε...

βιαζομαι;;;γι αυτο δεν σχολιασες;;;;
βιαζομαι;;;;τα ιδια μου ελεγες και τα Χριστουγεννα.
θυμασαι οτι εχεις βαφτηστηρι;;;;;;;;;;;

Νυχτερινή Πένα είπε...

Μα ναι! Αρκεί αυτό για όλες τις ερωτήσεις.
Προτρέχεις meanan.

next_day είπε...

αχ..αχ..αχ....
ρομαντικός όπως πάντα!!!!!!
Επιτέλους, έσκασε το πόστ που περιμένα για να χαμογελάσω και να δώ ότι όλα πήγαν καλά!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Πάντα ρομαντικός κοριτσάκι, είδες;
Πάνε καλά τώρα τα πράγματα και ελπίζω να συνεχίσουν για να είναι χαρούμενη η πριγκίπισσά μου.

*Κορίνα* είπε...

Πανέμορφο..!
Καλή εβδομάδα!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ Κορίνα. Αν είναι πανέμορφο είναι γιατί αφορά μια πανέμορφη κοπέλα, αληθινή πριγκίπισσα.
Καλώς ήρθες στο ιστολόγιό μου.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

πολυ ομορφο!!!!
Εύχομαι σε όλους μας μια ευτυχισμενη και τυχερη εβδομάδα με τα λιγότερα προβλήματα

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Νομίζω οτι είσαι ολόκληρος Ποίηση!! και είμαι χαρούμενη για σένα και την πριγκίπισσά σου. Επί πλέον: κάτι ζήτησες και δεν σου χάλασα χατηρι.. δες εδώ:http://anemondixtia.blogspot.com/2011/03/blog-post_29.html
σε αφορά..

Καλό ξημέρωμα..στα σαλόνια μου!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλή εβδομάδα JK και σε' σενα χαρούμενη και ευτυχισμένη.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ναι τώρα όλα είναι καλύτερα με την αγαπημένη μου πριγκίπισσα και αυτό δίνει έμπνευση πολύ για ποίηση.
Ναι, σε επισκέφθηκα και το είδα, ευχαριστώ.

Δημοσίευση σχολίου