Το Ιστολόγιο του μήνα – Ιούνιος 2011

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Το σημερινό ιστολόγιο είναι το δωδέκατο που παρουσιάζω. Το δώδεκα είναι ένας αριθμός συμβολικός. Δεν είναι τυχαίο που δωδέκατο ιστολόγιο που θα γίνει ιστολόγιο του μήνα είναι το ιστολόγιο της Ρεγγίνας. Της αρέσουν πολύ οι συμβολισμοί, οι συμβολικές πράξεις και σκέψεις αλλά όχι όλες. Εκείνες που κρύβουν ένα πραγματικό νόημα, βαθύ και αληθινό, που μιλάει στην καρδιά.
   Είναι ένας άνθρωπος που αγαπάει τα βαθύτερα νοήματα και τις αιώνιες αλήθειες, σκέφτεται πολύ, συλλογίζεται και κρίνει, πράγματα, πρόσωπα και καταστάσεις και όλο αυτό τον τρόπο να βλέπει τον κόσμο και τη ζωή τον πέρασε και στο ιστολόγιό της μέσα από τα κείμενα που γράφει.
   Έχει πάνω από δυο χρόνια που ξεκίνησε το ιστολόγιό της με τον νοσταλγικό, ρομαντικό τίτλο Δίκτυα Από Παλιά Δαντέλα. Ο ρομαντισμός και η νοσταλγία είναι ένα ακόμα δυνατό της συναίσθημα ειδικά όταν έχει να κάνει με την ιδιαίτερη πατρίδα της που μας την έχει γνωρίσει μέσα από πλήθος αναρτήσεις με εκδηλώσεις ή με φωτογραφίες από τα ταξίδια που κάνει.
   Την Ρεγγίνα και τα απλωμένα στον άνεμο Δίκτυα Από Παλιά Δαντέλα (όπως λέει και εκείνη) θα τα βρείτε εδώ: http://anemondixtia.blogspot.com/

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ.....................................................................................................................

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ναι να πας, είναι ενδιαφέρον ιστολόγιο.

Αμερικλάνος είπε...

Γουίλ, ιστολόγιο της δεκαετίας πότε θα ανακοινώσεις? Θέλω να δηλώσω ταπεινή συμμετοχή. Όπως πάντα.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Θα σε βάλω στα υπόψιν για το ιστολόγιο που άφησε εποχή.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Πένα μου !!!
Πόσο με συγκινείς...!
Δεν έχω λόγια..
Σ ευχαριστώ που νοιώθεις έτσι για μένα και για τα κείμενα που μοιράζομαι.
Είσαι διορατικός, πρέπει να πω γιατί έχεις ήδη αιστανθεί ποιο είναι το στίγμα του ψυχισμού μου στις συντεταγμένες που "κατοικούμε" εδώ στο μπλογκοχωριό.
Πράγματι αυτά που περιγράφεις είναι αυτά που με αφορούν αν και είσαι τόσο ευπατρίδης ώστε να μου χαρίζεις περισσότερσ λουλούδια απ όσα έχω..
Όσο για σένα, θέλω να σου πω, οτι σ έχω πάντα στη σκέψη μου ως το συμβολισμό της αφοσίωσης στη μεγάλη Αγάπη..
Σου χαρίζω με τη σειρά μου το Μικρό Πρίγκιπα του Αντουάν ντε σαιντ Εξυπερύ.
Λατρεύω το μοναδικό τριαντάφυλλο του Μικρού Πρίγκιπα, κι εσύ έχεις το τριαντάφυλλό σου που με κόπο το..εξημερώνεις.
Σε χαίρομαι που την αγαπάς τόσο πιστά την πριγκίπισσά σου και που είναι η μοναδική!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Ο μικρός Πρίγκιπας:
με αγάπη!

http://www.youtube.com/watch?v=K0yaoxyExpk&feature=related

Νυχτερινή Πένα είπε...

Αγαπητή Ρεγγίνα χαίρομαι που σου άρεσε το αφιέρωμα στο ιστολόγιό σου. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και την αφιέρωση.
Σε ευχαριστώ επίσης γιατί κατανοείς τι νιώθω για την πριγκίπισσά μου και μας εύχεσαι πάντα τα κλύτερα.

Δημοσίευση σχολίου