Οι Επτά Στύλοι Της Σοφίας

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Η γνώση είναι δύναμη.
   Φανταστείτε μια βιβλιοθήκη τόσο μεγάλη ώστε εκείνη της Αλεξάνδρειας να δείχνει μπροστά της παιδική συλλογή. Σκεφτείτε τον πλούτο των γνώσεων που θα έχουν συσσωρευθεί μέσα της. Αναλογιστείτε πόσο ισχυρός θα γινόταν κάποιος κατέχοντας όλη αυτή τη γνώση. Για να αποφευχθεί αυτό το γεγονός επτά φύλακες κατέχουν τα κλειδιά για τον κρυμμένο αυτό θησαυρό της γνώσης.
   Αλλά κανένα μυστικό δεν μένει για πάντα μυστικό και ένας αδίστακτος άνθρωπος μεταχειρίζεται κάθε μέσον για να τον αποκτήσει. Απέναντί του στέκεται πια μόνο ένας αντίπαλος....
   Όπως καταλάβατε ακόμα ένα βιβλίο ήρθε να προστεθεί στα προς κατέβασμα βιβλία από την Νυχτερινή Πένα. Μια περιπέτεια φαντασίας αυτή τη φορά με αρκετή ιστορία αναμεμειγμένη στην πλοκή της.
   Καλό διάβασμα.

8 σχόλια:

flash είπε...

κάτι μου λέει οτι αυτό θα μου αρέσει απίστευτα!!!
είναι εγγύηση το θέμα
αλλά και η γραφή σου που την έχω γνωρίσει από τα υπόλοιπα ;)
τρέχω να κατεβάσω και να πάρω πρώτη γεύση!
Καληνύχτα! :)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Α και' γω ελπίζω να σου αρέσει!
Καλή σου νύχτα και καλό διάβασμα! Να μου πεις εντυπώσεις!

Creep είπε...

Γιες! Αναμένω!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλώς την Κόνι! Δεξιά κάτω είναι όλα τα βιβλία για κατέβασμα.
Κάθε μήνα βάζω και ένα.
Αν μου πεις ποια ιστορία είχες αρχίσει να διαβάζεις στο μπλογκ σε συνέχειες θα την βάλω να την έχεις ολόκληρη.

Creep είπε...

Το βρήκα, το βρήκα. Άμα σε χρειαστώ, θα σου πω :Ρ

Νυχτερινή Πένα είπε...

Α ναι; Χαίρομαι που το βρήκες.
Θα βάλω κι άλλες ιστορίες.
Καμιά προτίμηση;

velis είπε...

Αν & αργοπορημένη άποψη... θεωρώ ότι είναι στην τριάδα των καλύτερων ιστοριών σου [σύμφωνα με τη δική μου κρίση, προτίμηση]

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ, είναι από τις αγαπημένες μου δουλειές. Χαίρομαι που σου άρεσε.

Δημοσίευση σχολίου