Το Ιστολόγιο του μήνα - Σεπτέμβριος 2012

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Πριν από δυο μήνες όταν δημοσίευσα το επετειακό κομμάτι για τα ιστολόγια που είχαμε δει στα δύο προηγούμενα χρόνια πήρα μια πρόσκληση να δω ένα συγκεκριμένο ιστολόγιο και να πω τη γνώμη μου. Και τώρα το έκανα.
   Ας αρχίσουμε από την κάτοχό του. Ονομάζει τον εαυτό της Hopeless Romantic. Ότι είναι ρομαντική είναι μάλλον προφανές με το καλημέρα, το πρώτο κείμενο που έβαλε στο ιστολόγιό της αφορούσε το άλλο μισό που όλοι ψάχνουμε. Και το ότι είναι αθεράπευτα ρομαντική αποδεικνύεται εκ των πραγμάτων αφού έκτοτε δημοσίευσε πολλά κομμάτια χωρίς να αλλάξει.
   Ονόμασε το ιστολόγιο my thoughts, you can’t decode αλλά δεν μας άφησε να αναρωτιόμαστε για το τι σκέφτεται. Έτσι μας παρουσιάζει τις σκέψεις τις είτε επιγραμματικά και με λακωνικότητα που θα ζήλευαν και οι Σπαρτιάτες – αν και Κύπρια – είτε με μικρά ή μεγαλύτερα κείμενα. Οι σκέψεις της δεν αφήνουν τίποτα παραπονεμένο, αφορούν τα πάντα, ανθρώπινες σχέσεις, συνήθειες και τάσεις, καθημερινότητα, συναισθήματα αλλά και την επικαιρότητα και τα όσα γίνονται καθημερινά. Αλλά αρκετά μίλησα εγώ, ας αφήσουμε την ίδια να μας μιλήσει για τις σκέψεις της εδώ: http://thoughtsofasecretive.blogspot.gr/


4 σχόλια:

Hopeless Romantic είπε...

Αγαπητή Νυχτερινή Πένα,

Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Είναι χαρά μου που τίμησες το μπλογκ μου με την παρουσία σου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Μετά την πρόσκληση το διαβάζω ανελλιπώς, μου αρέσει και γι' αυτό έγινε και ιστολόγιο του μήνα.
Δοκίμασα και να σχολιάσω αλλά δεν με άφησε η λεκτική επαλήθευση.

Hopeless Romantic είπε...

Το έχω ρυθμίσει, ίσως να δουλεύει τώρα!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Το είδα σου άφησα και ένα σχόλειο στην πιο πρόσφατή σου ανάρτηση.

Δημοσίευση σχολίου