Ανελκύστε Τον Τιτανικό

Author: Νυχτερινή Πένα /

Ο Ψυχρός Πόλεμος βρίσκεται στο ζενίθ του, Αμερικανοί επιστήμονες ανακαλύπτουν μια μέθοδο αντιπυραυλικής άμυνας που θα κάνει τη χώρα άτρωτη σε κάθε επίθεση αρκεί να έχουν μια ποσότητα από το στοιχείο μπιζάνιο, το μόνο πρόβλημα; Είναι θαμμένο κάτω από 3960 μέτρα νερού στα αμπάρια του Τιτανικού.
Μια ειδική ομάδα επιφορτίζεται με το τιτάνιο έργο της ανέλκυσης του θρυλικότερου πλοίου στην ιστορία ενώ οι Ρώσσοι καραδοκούν για να αρπάξουν το πολύτιμο στοιχείο.

Πολύ καλό και γρήγορο. Είναι μια περιπέτεια που διαβάζεται εύκολα και γρήγορα. Το μόνο μείον του ( που δεν οφείλεται στον συγγραφέα Κλάιβ Κάσλερ μιας και δεν ήταν σίγουρο το 1977 που γράφτηκε το βιβλίο εννιά χρόνια πριν ανακαλυφθεί ο Τιτανικός ) είναι ότι τώρα ξέρουμε ότι ο Τιτανικός έχει κοπεί στα δύο και δεν είναι ολόκληρος στο βυθό.

2 σχόλια:

elanor είπε...

ωραίο ακούγεται! Αυτό το ναυάγιο έχει εμπνεύσει πολλούς μεταγενέστερους. Από λογοτεχνία όχι φαντασίας διάβασες τίποτα καλό; Εμένα μου άρεσε ο αγγελος της πείνας της Χερτα Μυλλερ, από τα πιο σύγχρονα, γιατί αλλιώς όλο με κάτι κλασσικούς τα βάζω. Πολλά φιλιά σε σένα και την πριγκήπισσά σου. Την αγάπη μου

Νυχτερινή Πένα είπε...

Α ο Τιτανικός είναι μεγάλη πηγή εμπνεύσεως, έχω γράψει και εγώ ένα μυθιστόρημα αλλά είναι χειρόγραφο και πρέπει να το φτιάξω για να το δείτε.
Ό,τι έχω διαβάσει το έχω αναρτήσει. Σύντομα θα έχουμε και νέα ανάρτηση για βιβλίο μιας και αυτό ήταν πολύ μικρό και τελειώνω κι άλλο.

Δημοσίευση σχολίου