Ε όπως Επέμβαση

Author: Νυχτερινή Πένα /

Ως επέμβαση ορίζεται η ανάμειξη σε ξένες υποθέσεις ή η μεσολάβηση ή η εγχείρηση. Οι γνώστες της ιστορίας και οι ασχολούμενοι με την διπλωματία και την γεωπολιτική είναι εξοικειωμένοι με την επέμβαση των μεγάλων δυνάμεων σε θέματα και διενέξεις μικρότερων κρατών. Οι φίλοι του ποδοσφαίρου πάλι είναι συνηθισμένοι στις σωτήριες επεμβάσεις των τερματοφυλάκων!
Εμένα όμως η λέξη επέμβαση μου φέρνει στο μυαλό μόνο ένα πράγμα, την εγχείρηση. Μέχρι τώρα μετράω δυστυχώς μια δεκάδα επεμβάσεων οπότε η λέξη έχει δεθεί άρρηκτα με την παγωνιά του χειρουργείου στο οποίο έχω βρεθεί κάμποσες φορές. Όχι το ίδιο βέβαια, έχω δοκιμάσει κάμποσα διαφορετικά!
Ευτυχώς τα περισσότερα ήταν περιστασιακά προβλήματα που με τις επεμβάσεις διορθώθηκαν, αλλά είναι και μερικά προβλήματα που παραμένουν και με ταλαιπωρούν κατά καιρούς. Οι τακτικοί αναγνώστες θα θυμούνται τις φορές που έχω αναφερθεί σε αρρώστιες και τραυματισμούς, ως και μια επέμβαση έκανα όσο έχω το ιστολόγιο και άλλη μια, την πιο σοβαρή μάλιστα, την έκανα λίγο καιρό πριν το αρχίσω.

Τι μένει να πούμε; Απλά πόσος καιρός θα περάσει ως την επόμενη επέμβαση, συνήθως δύο με τρία χρόνια!

4 σχόλια:

elanor είπε...

Ευχέ ς για 'ο,τι καλύτερο! Μακάρι να μπορούσα να κάνω κάτι περισσότερο από ευχές...
Παναγιά μαζί σου :)

flash είπε...

Σώπα παιδάκι μου, που μετράς τον χρόνο!!! Γερός να είσαι και να μην χρειαστεί να ξαναβιώσεις ανάλογο περιστατικό. είσαι πλήρης εμπειριών στο ζήτημα αυτό... από εδώ και πέρα εύχομαι Ολόψυχα να γεύεσαι μόνο στιγμές χαράς, ευτυχίας, αρμονίας και δημιουργίας. :)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ για τις ευχές elanor.
Είναι μέρος της ζωής κι αυτά, τουλάχιστον βοηθάνε στην έμπνευση πολλές φορές.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Flash ευχαριστώ αλλά είναι μαθηματικώς βέβαιο ότι θα ξαναπεράσω από κάποιο νοσοκομείο - χειρουργείο αλλά όπως ήδη είπα δεν είναι πρόβλημα πέρα από το ότι δε με αφήνει να γράψω.

Δημοσίευση σχολίου