Ημερολόγιο Συγγραφέα 4

Author: Νυχτερινή Πένα /

Είναι βράδυ, μόνος μου στην ησυχία κάθομαι περιτριγυρισμένος από το έργο μου. Τα έργα που έχω ολοκληρώσει, εκείνα που δουλεύω, εκείνα που περιμένουν τη σειρά τους, σημειώσεις σε μπλοκ και τετράδια, κολλημένες στο γραφείο ή απλά πρόχειρα σημειωμένες. Σχεδιαγράμματα, διορθώσεις κάποιες αλλαγές. Και ποτέ όλο αυτό δεν σταματάει. Συνεχίζεται, αλλάζει, εξελίσσεται και μεγαλώνει.
Απόψε τελείωσα τα Μυστικά και έμεινα με τρία έργα και την Τρίτη θα ολοκληρωθεί και η πρώτη μου εμφάνιση στο wattpad. Αυτό δε σημαίνει ότι θα σταματήσω ή θα επαναπαυθώ. Έχω ήδη σχέδια για το τι θα βάλω μετά στο wattpad αλλά και ποιο θα είναι το νέο έργο που θα ξεκινήσω ίσως και αύριο.
Δεν υπάρχει κάτι πιο όμορφο από το να γράφεις, όσοι γράφετε εκεί έξω, μην αφήσετε ποτέ να σας το πάρουν.

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Χαίρομαι για τη δραστηριότητά σου και τις δημιουργίες σου καλέ μου φίλε. Με ενδιαφέρει πολύ αυτό που κάνεις και καθώς έχω και εγώ το ψώνιο της γραφής θα ήθελα να διαβάσω έργα σου όποτε αυτά είναι έτοιμα. Προσμένω τυχόν οδηγίες.
Το γράψιμο πράγματι είναι μια δημιουργία λυτρωτική.
Καλή σου βδομάδα.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Πράγματι το γράψιμο είναι μια δημιουργία λυτρωτική, θεραπευτική και μια που σε κρατεί πάντα σε εγρήγορση.
Με τιμάς με τη θέλησή σου να διαβάσεις από αυτά που γράφω. Αν πας στο αρχείο του ιστολογίου θα βρεις πολλές ιστορίες σε συνέχειες. Αν πάλι προτιμάς να τα κατεβάσεις για να τα διαβάσεις στην ενότητα δεξιά που λέει βιβλία θα βρεις κάποια από τα έργα μου. Αν κάποιο λινκ δε λειτουργεί πες μου να το φτιάξω.

Δημοσίευση σχολίου