Writing Update – Οκτώβριος 2016

Author: Νυχτερινή Πένα /

Άλλος ένα μήνας έφυγε και επιτέλους χειμωνιάζει. Και όσο χειμωνιάζει εγώ φαίνεται ότι εμπνέομαι μιας και έγραψα αρκετά αυτό το μήνα. Να δούμε τι κάναμε: 1976 λέξεις και ολοκλήρωσα τα Μυστικά (επιτέλους!), 12077 για τους Ταξιδιώτες των Κόσμων, που επίσης ολοκληρώθηκε, 3234 για την Επιχείρηση, 2000 για το καινούριο αστυνομικό – δικαστικό που άρχισα μέσα στον Οκτώβριο. Τέλος έχω 3000 από τον Πρώτο Ένορκο, τη δεύτερή μου απόπειρα στο wattpad. Στο σύνολο είναι 22287, κοντά στις 22500 αν υπολογίσω και ένα ποιητικό έργο 70 στίχων που έγραψα. Καθόλου άσχημα για το μήνα.
Και πάμε για το Νοέμβριο. Αν ο Νοέμβριος θα φέρει περισσότερα; Σχεδόν σίγουρο μιας και είναι μήνας συγγραφής στο sff το περίφημο NoWriMo, οπότε θα έχουμε αυξημένη δημιουργία.

Καλό μήνα και καλή δημιουργία σε όλους.

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Πάντα δημιουργικός σου εύχομαι φίλε. Και θα ήθελα να μου πεις τρόπο πως θα έχω πρόσβαση στα έργα σου.
Καλή σου συνέχεια.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ φίλε μου Γιάννη, για τις ευχές.
Έργα μου σε συνέχειες είναι εδώ ανηρτημένα αλλά μπορείς να τα κατεβάσεις από την ενότητα Βιβλία.

Δημοσίευση σχολίου