Ιστολόγιο του μήνα – Δεκέμβριος 2016

Author: Νυχτερινή Πένα /

Αγαπούσα πάντα την φαντασία και πολλά έργα μου έξω από τα φαντασίας περιέχουν κάποια στοιχεία ή νύξεις, τα φαντασίας βέβαια είναι άλλη ιστορία. Σε κάποιον που αρέσει τόσο η φαντασία ο τίτλος στα μονοπάτια της φαντασία μου και η εναρκτήρια εικόνα θα ήταν οπωσδήποτε ελκυστικά.
Έτσι ακολούθησα τα μονοπάτια αυτά. Το ιστολόγιο ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2012 μιλώντας μας για την ημέρα της γυναίκας και από τότε ακολούθησε μια μεγάλη σειρά αναρτήσεων με πολυποίκιλο περιεχόμενο: θέματα καθημερινά, ειδήσεις, νέα αλλά και φωτογραφίες που σε ταξιδεύουν, παιχνίδια αλλά και κατασκευές. Για να ταξιδέψετε στα μονοπάτια αυτά λοιπόν, δεν έχετε παρά να πάτε εδώ: http://stamonopatiatisfantasias.blogspot.gr/

2 σχόλια:

Ελένη Φλογερά είπε...

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή που μου κάνετε να αναφερθείτε στο ιστολόγιο μου. Είμαι αναγνώστης της "Νυχτερινής Πένας" και μπορώ να πω πως με έχει ξενυχτήσει πολλές φορές διαβάζοντας όλες αυτές τις ιστορίες που είναι γεμάτες δράση, φαντασία και πλοκή.
Σας εύχομαι μια καλή και δημιουργική χρονιά!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Καλή χρονιά επίσης γεμάτη με όλα τα καλά.

Δημοσίευση σχολίου