Πνευματικά δικαιώματα

Author: Νυχτερινή Πένα /


Από μιας απόψεως μπορώ να πω ότι είμαι πλέον ένας συγγραφέας μιας και εισέπραξα τα πρώτα χρήματα για τη συγγραφή από τα χρήματα του πρώτου μου βιβλίου που κυκλοφόρησε στις 12 Μαΐου. Φυσικά πάντα με θεωρούσα μια χαρά συγγραφέα, δεν το έκανα ποτέ για τα χρήματα.
Δεν είναι πολλά χρήματα, κάθε άλλο. Είναι όμως μια δικαίωση όταν έχεις ένα βιβλίο δημοσιευμένο να πάρεις τα δικαιώματα. Γι’ αυτό και είμαι χαρούμενος, και νιώθω περήφανος που ήρθε αυτή η μέρα. Η μέρα που πήρα τα πρώτα μου συγγραφικά δικαιώματα.
Δεν πρόκειται να επαναπαυθώ στις δάφνες μου, γράφω φυσικά συνέχεια και ευελπιστώ ότι σύντομα θα έχουμε ίσως και μια νέα έκδοση.

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

!!!!!
Καλέ μου φίλε, ειλικρινά καταλαβαίνω τη χαρά σου. Ομοιοπαθής γαρ. Είναι μια μεγάλη στιγμή. Σου εύχομαι με την καρδιά μου να είναι η αρχή για κάτι όμορφο που αξίζεις.
Και να έχεις δύναμη.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Σε ευχαριστώ φίλε μου, εσύ ξέρεις πως είναι και εύχομαι καλή συνέχεια και στα δικά σου πονήματα.

Δημοσίευση σχολίου