Η Δημιουργία Ενός Βιβλίου 2

Author: Νυχτερινή Πένα /

Πριν από δύο μήνες είχαμε συζητήσει τη διαδικασία με την οποία εμπνεύστηκα τα πρώτα στάδια ενός νέου βιβλίου, τους χαρακτήρες και τις πιθανές πορείες που μπορούσε να πάρει η πλοκή. Τρία μέρη που θα μπορούσαν να βρεθούν αυτοί οι χαρακτήρες, παγιδευμένοι σε έναν λαβύρινθο, στον πολικό κύκλο μετά από ένα αεροπορικό δυστύχημα και στο μέλλον μέσα από ένα χωροχρονικό κενό.

Σήμερα θα μιλήσουμε για τη συνέχεια της διαδικασίας. Μετά από σκέψη κατέληξα στην δεύτερη επιλογή. Έτσι άρχισα να προσθέτω στοιχεία, γιατί βρέθηκαν στην πτήση αυτή; Που πάνε; Σε άλλους έδωσα οικογενειακά προβλήματα, σε άλλους υγείας και σε πολλούς σκοτεινά μυστικά, κάποια έχουν να κάνουν και με την πτώση του αεροσκάφους.

Τώρα είμαι έτοιμος για το πιο μεγάλο ταξίδι από όλα, να αρχίσω να γράφω την ιστορία αυτή. Θα τα πούμε ξανά, ευχηθείτε μου καλή συγγραφή! 

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Στο εύχομαι με την καρδιά μου φίλε μου και ξέρω ότι θα τα καταφέρεις.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Α και μόλις ήμουν στα μέρη σου, αυτό που δημιουργείς είναι επικό. Μόλις ολοκληρωθεί θα το απολαύσω.

Δημοσίευση σχολίου