Α όπως Ασθένεια

Author: Νυχτερινή Πένα /

Στο θέμα της υγείας δεν υπήρξα ποτέ τυχερός, ή τουλάχιστον δεν υπήρξα τυχερός να μην έχω περιπέτειες υγείας γιατί μπορώ να πω ότι είμαι τυχερός που ζω ακόμη μιας και έχω περάσει και μερικές αρκετά επικίνδυνες καταστάσεις που θα μπορούσαν να είχαν αποβεί μοιραίες. Ξεκίνησα στραβά πρέπει να πω, με το που γεννήθηκα!

Γεννήθηκα με στραβισμό, ένα πρόβλημα που δεν είναι μεν τραγικό αλλά μπορεί να σε ταλαιπωρήσει μια χαρά και απαιτούνται επεμβάσεις για να διορθωθεί, στην περίπτωσή μου τέσσερεις. Μια και στα δύο μάτια, οι άλλες στο αριστερό μόνο. Αυτό από μόνο του είναι σπάνιο, να χρειαστούν τόσες επεμβάσεις.

Και συνέχισα με τα σπάνια, δύο φλεγμονές, μια μόλυνση, που δεν είναι από τα συνήθη, για να ακολουθήσει ένας συνηθέστατος τραυματισμός ο οποίος όμως έκανε ζημιές που έγιναν αισθητές πολλά χρόνια μετά και έχουν σαν συνέπεια να χωλαίνω. Αν προσθέσεις και μια δύο πιο σοβαρές και πολύωρες επεμβάσεις είμαι ιατρική περίπτωση.

Ευτυχώς τα πιο συνηθισμένα μου παθήματα είναι πιο κοινά και διαχειρίσιμα, στομάχι ας πούμε και καμιά ίωση, πόνοι στο τραυματισμένο πόδι ή και στο άλλο που σηκώνει το βάρος περισσότερο τώρα. Από παυσίπονα ξέρω καλά.

Δεν λέω έχω και τις τυχερές στιγμές μου, δεν έχω σπάσει τίποτα και, παρότι όλοι στο περιβάλλον μου αρρώστησαν, δεν πέρασα τον κορωνοϊό. Φαίνεται να έχω ανοσία. Εσείς; Πως τα πάτε με την υγεία σας; 

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Γουίλ, φίλε μου. Δεν μασάς εσύ παλικάρι μου. Βαστάς γερά, είσαι παρών, δημιουργικός όσο ελάχιστοι. Εύχομαι πάντα να είσαι καλά φίλε μου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ φίλε μου, βαστάω είναι η αλήθεια. Και ακόμα και αυτές οι δυσκολίες δίνουν έμπνευση.

Δημοσίευση σχολίου