Ε όπως Εκδόσεις

Author: Νυχτερινή Πένα /

Είναι το όνειρο κάθε συγγραφέα και φυσικά και το δικό μου. Μιλώντας για εκδόσεις εννοούμε την έντυπη έκδοση αν και στην σύγχρονη εποχή των υπολογιστών και του διαδικτύου είναι το ίδιο διαδεδομένες και οι ψηφιακές εκδόσεις. Από αυτές τις τελευταίες έχω να επιδείξω και εγώ κάποιες.

Εκτός από τα βιβλία που έχω ανεβάσει εδώ και μπορεί ο καθένας να διαβάσει on line ή να τα κατεβάσει και να τα διαβάσει με την ησυχία του (και βρίσκονται στα δεξιά στην ενότητα βιβλία), έχω και τέσσερα βιβλία με επίσημη έκδοση στην πλατφόρμα smashwords.

Ποια είναι αυτά τα τέσσερα βιβλία;

Τα τρία πρώτα των Χρονικών της Έρεμορ:

Οι Ιππότες του Όρκου

Το Δάκρυ του Ουρανού

Ο Θυρεός του Λέοντος

Και ένα δράσης:

Επιχείρηση Ιωνία.

Στην επόμενη ανάρτηση θα πούμε και δύο λόγια για αυτά. Φυσικά και δεν θα σταματήσω εδώ, έχω σχέδια για επόμενες εκδόσεις, από το να συμπληρώσω τα Χρονικά και την Αγγλική έκδοση της Επιχείρησης Ιωνία ως καινούρια έργα που ακόμα δεν ξεκίνησαν να γράφονται και είναι στη φάση του σχεδιασμού. Εσείς που επίσης γράφετε τι έχετε κάνει από εκδόσεις, και τι θέλετε να κάνετε; 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου