Ημερολόγιο Συγγραφέα 2

Author: Νυχτερινή Πένα /

Ήδη πέρασαν οι πρώτες έξι εβδομάδες από το νέο έτος, περίπου το ένα ένατό του. Σε αυτό το ένα ένατο τι έκανα; Δεν έπαψα να αφιερώνω κάθε λεπτό του ελεύθερου χρόνου μου στη δημιουργία σχεδιάζοντας νέα έργα, γράφοντας και σκεπτόμενος νέες ιδέες. Σε αντιστοιχούν αυτά;

Στην αρχή της χρονιάς είχα θέσει τους εξής στόχους:

1. Το Στιλέτο Της Απογνώσεως, μια περιπέτεια φαντασίας που συνεχίζει τις ιστορίες της Έρεμορ – γράφεται και πάει προς το τέλος του.

2. Το τέταρτο βιβλίο των Χρονικών της Έρεμορ για έκδοση – αυτό είναι έτοιμο και χρειάζεται να γίνει η επιμέλεια για να εκδοθεί.

3. Την επιμέλεια της Αγγλικής έκδοσης της Επιχείρησης Ιωνία για να εκδοθεί – προς το παρόν δακτυλογραφείται.

4. Ένα βιβλιοπαιχνίδι – σχεδιάζεται.

5. Μια περιπέτεια εν μέσω μιας σφοδρής καταιγίδας.

6. Το επόμενο βιβλίο στη σειρά της Επιχείρησης Ιωνία – σχεδιάζεται.

7. Το επόμενο βιβλίο για την Έρεμορ – σχεδιάζεται.

8. Μια ιστορική περιπέτεια στο Βυζάντιο, το ποια θα είναι ακριβώς έχει ακόμα να αποφασιστεί μιας και έχω τρία σενάρια κατά νου – κάνω την απαραίτητη ιστορική έρευνα.

9. Πιθανώς μια ιστορία για το 1922.

10. Τη συνέχεια της ιστορίας με τις Σταυροφορίες – σχεδιάζεται.

11. Μερικά ποιητικά έργα – έγραψα ήδη δύο.

12. Το ιστολόγιο, είναι και αυτό ένα έργο αρκετών λέξεων.

13. Κάτι που δεν είναι συγγραφή αλλά είναι σχετικό, μια πλατφόρμα για δημοσίευση έργων μου – εδώ κάνω κάποιες τεχνολογικές ετοιμασίες.

Είναι πολλά; Είναι λίγα; Ποτέ δεν το βλέπω έτσι. Πάντα προσπαθώ να αξιοποιώ το χρόνο που έχω και να διοχετεύω τις ιδέες που ποτέ δεν παύω να έχω. Εξάλλου ένας λόγος που με μαγεύει το γράψιμο, πέρα από την χαρά να λες ιστορίες, είναι και αυτός, δεν έχει τέλος. 

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Τι να πω βρε φίλε μου για τη φωτιά που καίει στην καρδιά σου. Τη χαίρομαι και τη θαυμάζω. Θέλω σε παρακαλώ να μάς κρατάς ενήμερους σε ότι κάνεις, γιατί θέλω να το ακολουθώ! Ναι; Αυτό π.χ. που λες για την πλατφόρμα, το βιβλιοπαιχνίδι και τέλος που έχουν εκδοθεί τυχόν βιβλία σου.
Είμαι πάντα κοντά σου. Την καλησπέρα μου.
Υ.Γ. Σκέφτομαι μια ομάδα στο facebook με την παρουσίαση των έργων μου. Πώς το βλέπεις;

Νυχτερινή Πένα είπε...

Η πλατφόρμα είναι αυτό που έχουμε συζητήσει και μαζί φίλε μου, όχι κάτι το εξεζητημένο. Φτιάχνω μερικά εξώφυλλα για να το προχωρήσω.
Αν έχεις έναν αρκετό κύκλο στο φατσοβιβλίο, ναι μπορεί να λειτουργήσει και να σε κάνει πιο γνωστό σε ένα κοινό μιας και οι φίλοι μπορούν να κάνουν αναδημοσιεύσεις που θα δουν άλλοι που δεν σε ξέρουν. Δεν έχεις παρά να το δοκιμάσεις.

Δημοσίευση σχολίου