Ημερολόγιο Συγγραφέα 1

Author: Νυχτερινή Πένα /

Μια νέα χρονιά άρχισε. Όλοι κάνουν σχέδια για την νέα χρονιά, προσωπικά, επαγγελματικά, οικογενειακά. Εγώ έχω κάνω συγγραφικά σχέδια προγραμματίζοντας στο μέτρο του δυνατού τι θα γράψω σήμερα. Φυσικά πολλές φορές ξεφεύγω από αυτό το πρόγραμμα γράφοντας περισσότερα από όσα είναι καταγεγραμμένα στο σχεδιασμό.

Για το 2024 τα σχέδιά μου είναι:

1. Η ολοκλήρωση της περιπέτειας που αποτελεί συνέχεια της Επιχείρησης Ιωνία.

2. Την ολοκλήρωση της περιπέτειας Μέρες του Φθινοπώρου.

3.  Ένα βιβλιοπαιχνίδι.

4. Μια περιπέτεια εν μέσω μιας σφοδρής καταιγίδας.

5. Το πέμπτο και τελευταίο βιβλίο των Χρονικών της Έρεμορ.

6. Μια ιστορική περιπέτεια στο Βυζάντιο, το ποια θα είναι ακριβώς έχει ακόμα να αποφασιστεί μιας και έχω τρία σενάρια κατά νου. (γίνεται η ιστορική έρευνα)

7.    Πιθανώς μια ιστορία για το 1922.

8.  Το επόμενο της σειράς με τις Σταυροφορίες .

9.   Μερικά ποιητικά έργα (ή και πολλά)

10.  Μια περιπέτεια δράσης που ίσως δημοσιευθεί σε συνέχειες.

11. Το ιστολόγιο, είναι και αυτό ένα έργο αρκετών λέξεων.

Αυτά προς το παρόν και σίγουρα θα προστεθούν κι άλλα όπως θα προχωρεί το έτος.

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Ουάαααου, βρε φίλε!
Καλή χρονιά, Μιχάλη.
Λοιπόν, κρατώ σημειώσεις καθώς με ενδιαφέρουν κάποια από αυτά πολύ και θα τα ήθελα να τα παρακολουθήσω.
Π.χ. το βιβλιοπαιχνίδι θέλω να το δω, η περιπέτεια εν μέσω καταιγίδας με ενδιαφέρει, είναι ατμοσφαιρική.
Στο εύχομαι ολόψυχα να τα καταφέρεις και τα έργα σου να τα δω και στο wattpad, εκεί ήδη έχω τσεκάρει ένα για διάβασμα.
Την καλησπέρα μου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλή χρονιά φίλε μου, το γράψιμο και η δημιουργία δεν έχουν όρια ούτε τέλος. Συνεχίζω απτόητος, όπως ξέρω ότι κάνεις και εσύ!

Δημοσίευση σχολίου