Παιχνίδι

Author: Νυχτερινή Πένα /


Σε αυτό το παιχνίδι, που εγώ δεν το είχα πάρει χαμπάρι ως συνήθως, με κάλεσε η meanan και τώρα πρέπει να απαντήσω στις ερωτήσεις της.
1. Αγαπημένο βιβλίο; Πολλά, σειρές φαντασίας για να μην πιάσω και λέω τίτλους.
2. Αγαπημένη πόλη; Γλυφάδα
3. Αγαπημένο γλυκό; Πάστα σοκολάτα
4. Αγαπημένο άρωμα; Το μήλο που φοράει η πριγκίπισσά μου.
5. Αγαπημένο φαγητό; Μπριζόλα στα κάρβουνα.
6. Αγαπημένο χρώμα; Κόκκινο.
7. Αγαπημένο μέρος για καφέ; Στη Γλυφάδα.
8. Αγαπημένη ταινία; Ο Αρχοντας Των Δακτυλιδιών, Τιτανικός
9. Αγαπημένος ηθοποιός; Δεν έχω.
Και η δέκατη και τελευταία:
10. Αγαπημένο ιστολόγιο; Όλα όσα διαβάζω τακτικά ακόμα και αν δεν σχολιάζω.
Και μιας και είναι πολλά τα ιστολόγια που παρακολουθώ για να καλέσω τους κατόχους τους να παίξουν, καλώ όποιον με διαβάσει μέσα στις επόμενες είκοσι τέσερις ώρες ως την επόμενη ανάρτηση να παίξει.

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν εχεις αγαπημενο ηθοποιο;;;;
μου ειπαν οτι η καινουρια ταινια του Σερλοκ Χομς ειναι πολυ ωραια και πως ο Τζουντ Λο τελειος στον ρολο του φιλου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Θα πρέπει, και η πρώτη είναι καλή.
Αλλά όχι, δεν έχω αγαπημένο ηθοποιό.

Nemo είπε...

To κλέβω! :)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ελεύθερα!
Καλώς ήρθες.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

περασα να αφησω μια καλησπερα και να ευχηθω καλη εβδομαδα απο αυριο.Αγαπημενο γλυκο και δικο μου:))

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλή εβδομάδα και σε σενα πάντα ευγενικέ φίλε μου, με κέφι και χιουμορ.

Δημοσίευση σχολίου