Βιβλία

Author: Νυχτερινή Πένα /


Ξεκίνησα να γράφω γιατί μου αρέσει να αφηγούμαι ιστορίες, μικρές ή πιο μεγάλες ή ολόκληρα μυθιστορήματα. Με τον καιρό κατάλαβα ότι ήμουν πολύ καλύτερος στο να εκφράζομαι γραπτώς παρά με οποιοδήποτε άλλο τρόπο. Ακόμα και το ότι αγαπώ την πριγκίπισσά μου γραπτώς της το πρωτοείπα.
Ξεκίνησα το ιστολόγιο ακριβώς για τον ίδιο λόγο, για να μοιραστώ με όλους εσάς εκεί έξω όσα γράφω. Πριν λίγες μέρες είχα ιδέα για ακόμα έναν τρόπο να γίνει αυτό. Με τη βοήθεια ενός φίλου τον εφήρμοσα μιας και δεν είμαι ιδιαίτερα γνώστης των τεχνολογιών.
Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξατε στο δεξί περιθώριο μια νέα προσθήκη μετά το αρχείο του ιστολογίου με τον τίτλο Βιβλία. Είναι αυτό ακριβώς που λέει. Βιβλία, μικρά βέβαια, από αυτά που έχω γράψει. Από τα τρία που έχω βάλει τα δυο έχουν δημοσιευτεί εδώ σε συνέχειες το τρίτο είναι καινούριο. Είναι έτοιμα για κατέβασμα, όποιος θέλει μπορεί να τα κατεβάσει για να τα διαβάσει. Σιγά σιγά θα μπουν και άλλα. Ενδεχομένως με τον καιρό και από άλλους φερέλπιδες συγγραφείς.
Αφιερώνω τα βιβλία και την προσπάθεια αυτή στην αγαπημένη μου πριγκίπισσα που πάντα με στηρίζει στις προσπάθειές μου.

6 σχόλια:

flash είπε...

τέλεια ιδέα!!!
θυμάσαι που σου είχα πει οτι ήθελα να τα δείξω στην ανιψιά μου που ήμουν σίγουρη πως θα την αρέσουν; δεν της τα έχω δείξει ακόμα.. έχει και το σχολείο και το αποφεύγω..
πάντως τώρα είναι πολύ πιο εύκολο!
έχω εδώ το στικάκι της και πρέπει να της το επιστρέψω.. θα τα κατεβάσω και θα της τα περάσω! :)
Σε ευχαριστούμε και οι δυο
όταν θα έχω εντυπώσεις (που ίσως αργήσουν είναι αλήθεια), θα σου γράψω να σου πω :)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ Flash για τα καλά σου λόγια. Και βέβαια το θυμάμαι. Να τα δώσεις και όποτε έχεις τις εντυπώσεις μου τις μεταφέρεις.
Θα βάλω και άλλα σιγά σιγά.

Ginny είπε...

Σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου Πένα! Το ίντερνετ κουράζει! :P Πιο ανώδυνο διάβασμα έτσι!
Φιλάκια!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Συνάδερφε πάλι στην οθόνη δεν θα τα διαβάζεις;
Φιλάκια.

Tiger Lily. είπε...

ωωω επιτελους Γουιλ! Οι ιστοριες σου:)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Βρε βρε κοίτα ποιος ήρθε!
Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου. Σιγά σιγά θα βάλω και άλλες ιστορίες.

Δημοσίευση σχολίου