Ημερολόγιο Συγγραφέα 2

Author: Νυχτερινή Πένα /


Είναι ακόμα η ώρα που για τους περισσότερους η μέρα δεν έχει αρχίσει. Έξω είναι νύχτα και εγώ απολαμβάνω τη σιωπή ενώ γράφω. Είμαι μόνος μου και όμως δεν είμαι, με συντροφεύουν ιδέες και σκέψεις, σχέδια και σημειώσεις. Κάθομαι στο γραφείο και έχω γύρω μου τα σημειωματάρια με τα προσχέδια και τις σημειώσεις των έργων που έχω σε εξέλιξη αλλά και αυτών που είναι στα μελλοντικά μου σχέδια και εκεί μαζεύεται το υλικό τους.
Είμαι πραγματικά ευτυχής στις ώρες που μου δίνονται για να γράψω, μακάριος με τη σημασία που έδιναν στη λέξη οι αρχαίοι. Είναι η καλύτερή μου ώρα, εκείνη που πραγματικά νιώθω ότι έχω στον κόσμο όλα όσα μου χρειάζονται και δεν χρειάζομαι τίποτα άλλο.
Τώρα το τι γράφω και τι σχεδιάζω εκείνες τις ώρες θα το πούμε μια άλλη φορά, μια φορά που δε θα αργήσει, μείνετε συντονισμένοι.

4 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Καλησπέρα φίλε. Θαυμάζω το πάθος σου για γραφή. Θαυμάζω την εσωτερική σου δύναμη. Είναι αξιέπαινη πραγματικά. Μπράβο. Μένω συντονισμένος και το ξέρεις. Καλησπέρα.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ φίλε μου, ξέρεις από πρώτο χέρι πως είναι αφού έχεις και εσύ μια τόσο μεγάλη και ζωντανή σχέση με τις τέχνες και μάλιστα όχι με μια μόνο!

Giannis Pit. είπε...

Ξέρεις, ξεκίνησα και τα "Μυστικά" στο wattpad! Πολύ καλό Will!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Α ναι, το είδα, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Δημοσίευση σχολίου