Το Μυστικό Των Σταυροφόρων

Author: Νυχτερινή Πένα /


 Ο Χάρι Μπλέικ είναι ένας έμπορος αρχαίων χαρτών και ζει μια ήσυχη ζωή στην Αγγλική επαρχία. Όταν όμως καλείται να εκτιμήσει ένα παλιό χειρόγραφο του οποίου οι ρίζες χάνονται στον αποικισμό της Βορείου Αμερικής, και αμέσως μετά ο ιδιοκτήτης δολοφονείται καταλαβαίνει ότι κάτι κρύβεται εκεί.
Μια καλή περιπέτεια με έναν χαμένο θησαυρό αλλά και με αινίγματα και γρίφους στο παρελθόν αλλά και το σήμερα και κυρίως για εκείνους που τους έλκει το είδος.


4 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Χμ ωραίο ακούγεται! Και με πολύ ιστορικό background. Καλή έμπνευση Will.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Όχι φίλε μου, αυτό δεν είναι δικό μου, αυτό μόλις το διάβασα και μοιράστηκα μαζί σας τη γνώμη μου. Όχι ότι δε γράφω συνέχεια βέβαια!

Giannis Pit. είπε...

Οκ εντάξει φίλε μου. Να είσαι καλά.

Νυχτερινή Πένα είπε...

έρχεται και δικό μου και μάλιστα κάτι που δεν έχεις διαβάσει ούτε εσύ!

Δημοσίευση σχολίου