Κ όπως Καρδιά

Author: Νυχτερινή Πένα /

-Είσαι μεγαλόκαρδος.
Κανονικά αυτή η έκφραση είναι τιμητική να ειπωθεί για κάποιον. Στην περίπτωσή μου όμως δεν είναι για καλό και αυτό γιατί δεν αφορά την γενναιοδωρία μου και την μεγαλοψυχία μου αλλά είναι κυριολεκτική πραγματικότητα. Η καρδιά μου είναι μεγαλύτερη από αυτό που θα έπρεπε με αποτέλεσμα να ανεβάζει την κυκλοφορική μου πίεση και να βάζει σε κίνδυνο τη ζωή μου.
Το μόνο καλό της κατάσταση είναι ότι η μεγάλη καρδιά είναι από του φυσικού και όχι αποτέλεσμα της πίεσης. Αυτή η κατάσταση είναι ωστόσο επικίνδυνη ειδικά υπό συνθήκες στρες και άγχους. Πως το αντιμετωπίζω; Προσπαθώ να μην το σκέφτομαι και να συνεχίζω με όσα θέλω να κάνω. Αν πιάνει; Πάντα, εκτός από όταν κουράζομαι πιο γρήγορα από όσο θα έπρεπε που μου θυμίζει την κατάστασή μου και την νύχτα καμιά φορά όταν στο σκοτάδι κοιτάζω κατάματα τους φόβους μου.

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Να προσέχεις αγαπητέ φίλε ! και να μην σε παρασύρουν οι φόβοι σου.
Την καλησπέρα μου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Όσο είναι δυνατόν προσέχω φίλε μου, όσο για τους φόβους, ξέρεις τι λένε για τον έσχατο εχθρό.

Δημοσίευση σχολίου