Βιβλία

Author: Νυχτερινή Πένα /

Μια παρατήρηση του φίλου μου του Γιάννη γέννησε τη σημερινή ανάρτηση. Ο φίλος μου ο Γιάννης λοιπόν βλέποντας το πάθος μου για το γράψιμο, και τη συνεχή μου ενασχόληση με αυτό, είχε προτείνει να μην ανεβάζω μόνο εδώ τις ιστορίες μου σε συνέχειες αλλά να το κάνω και σε άλλα μέρη. Τη βρήκα μια πολύ σωστή σκέψη και ξεκίνησα να την υλοποιήσω. Αφού το 2Share και το issuu δεν μας βοηθάνε πια χρειάστηκαν νέα τεχνολογικά μέσα και τώρα ξεκινάμε και πάλι. Οι Ταξιδιώτες των Κόσμων είναι έτοιμοι και σύντομα θα έχω φτιάξει και τα άλλα βιβλία και θα προστεθούν νέα.
Για να διαβάσετε δεν έχετε παρά να πατήσετε τον σύνδεσμο και σας πάει στο βιβλίο. Το διαβάζετε επί τόπου ή το τυπώνετε ή το κατεβάζετε, η επιλογή είναι από την εκτύπωση. Καλή ανάγνωση!

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Ωωωωωωωω άντε φίλε μου με το καλό να ανοιχτούν τα φτερά σου και εκεί.
Ναι, το Issuu ήταν πολύ όμορφο αλλά δυστυχώς το έκαναν επαγγελματικό και για να το λειτουργήσεις με τα καλούδια του θέλει πληρωμές. Για να δούμε τώρα αυτήν την πλατφόρμα.
Καλορίζικος αγαπητέ φίλε και είμαι έτοιμος για ανάγνωση.
Καλές εμπνεύσεις.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ναι ήθελε πληρωμές και αναγκάστικα να το αφήσω. Προς το παρόν το drop box έχει ελεύθερη χρήση. Ευχαριστώ για τις ευχές φίλε μου.

Δημοσίευση σχολίου