Π όπως Πόσο Γράφετε;

Author: Νυχτερινή Πένα /

Εσείς εκεί έξω που με διαβάζετε και είστε ομότεχνοι πόσο γράφετε;
Στο sff (http://community.sff.gr/) πρόσφατα τελείωσε το ΝοWriMo και κάποιοι που δεν έχουμε ολοκληρώσει τα έργα μας συνεχίζουμε να τα συζητάμε εκεί ενθαρρύνοντας ο ένας τον άλλο να γράφουμε. Για εμένα ωστόσο δεν τίθεται θέμα αν θα γράψω κάθε μέρα μόνο το πόσο θα γράψω. Έχω τόσα να γράψω και η έμπνευση δε μου λείπει ποτέ. Οπότε θα γράψω όποτε έχω την ευκαιρία. Αλλά τι πρόοδο θα κάνω;
Αν η ημέρα είναι μια όμορφη αργία ή Σαββατοκύριακο θα γράψω κάπου 2000 λέξεις, όχι απαραίτητα σε ένα έργο μιας και συνήθως έχω παραπάνω από ένα σε εξέλιξη και βέβαια έχω και το ιστολόγιο. Τις υπόλοιπες μέρες όσο περισσότερο μπορώ αν και πολλές φορές δεν είναι πάνω από 200 – 300 λέξεις.
Εσείς; Πόσο γρήγορη πένα έχετε;

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου