Μ όπως Μυθιστορήματα

Author: Νυχτερινή Πένα /

Αναμενόμενο ε; Για τι άλλο θα μιλούσα στο Μ; Παρά το τι θα περίμενε κανείς δεν αποτελείται όλη η εργογραφία μου από μυθιστορήματα. Έχω γράψει πεζά κάθε μεγέθους, από διηγήματα μερικών σελίδων έως και τις 1290 που είναι το αναθεωρημένο Δάκρυ του Ουρανού στο χειρόγραφο, ποίηση και θεατρικά, δοκίμια και βιβλία πάνω σε επιστημονικά θέματα, οικονομικά κυρίως.
Αυτή τη στιγμή μετρώ 814 έργα με τα εννιά από αυτά να είναι εν εξελίξει. Ευελπιστώ να ολοκληρώσω τα μισά έως το τέλος του έτους. Φυσικά με τόσα έργα είμαι απασχολημένος με το γράψιμο σε βαθμό που ξεχνώ τον κόσμο για ώρες, ειδικά τις μέρες που δε δουλεύω. Τίποτα δεν συγκρίνεται με την αίσθηση αυτή της δημιουργίας και σίγουρα δεν θα την αντάλλασσα με τίποτα. Και τώρα τέρμα το διάλειμμα επιστροφή στο έργο μου, μια αποστολή στην αρκτική πρέπει να ξεκινήσει πριν να είναι αργά! Και ο καιρός με σιγοντάρει, μια χαρά, τι περισσότερο να ζητήσω;

2 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Αγαπητέ Φίλε ! να ξέρεις σε καμαρώνω με μια αίσθηση θαυμασμού.
Μου αρέσει αυτό σου το πάθος. Συνέχισε λοιπόν με κάθε μου ευχή.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Όπως έχω γράψει πολλές φορές, για εμένα το γράψιμο είναι πάθος, τρόπος ζωής.

Δημοσίευση σχολίου