Καληνύχτα

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Σε κοιτάζω να κοιμάσαι, είναι κάτι που θα μπορούσα να το κάνω από τώρα ως την αιωνιότητα. Είσαι τόσο υπέροχα όμορφη, το πρόσωπό σου παραδομένο στη γαλήνη, ήσυχη από τις έννοιες και τα προβλήματα. Νιώθω για' σενα μια τρυφερότητα που ποτέ δεν ένιωσα για άλλη γυναίκα και σε κάποιες τέτοιες στιγμές το νιώθω περισσότερο. Πόσο θα ήθελα να χαιδέψω το μεταξένιο χείμαρρο των μαλλιών σου, πόσο θα ήθελα να νιώθω τη γλυκιά θέρμη των χειλιών σου.
   Ξυπνώ, η εικόνα χάνεται. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και ανοίγω την πόρτα του δωματίου. Είναι ακόμα νύχτα, πολλά αστέρια λάμπουν στον ουρανό, δείχνουν να τρεμοσβήνουν. Αφήνομαι να τα κοιτώ, όπως κάνω σχεδόν κάθε νύχτα πριν κοιμηθώ, είναι και αυτά μακριά μου όπως εσύ. το αεράκι που φυσάει με κάνει να ριγήσω. Όπως έχω σηκωθεί από το κρεβάτι είναι εγγυημένος τρόπος να αρρωστήσω.
   “Αφού δεν προσέχεις καθόλου, ” σαν να ακούω τη φωνή σου. Πάντα έχεις να κάνεις με το πόση λίγη σημασία δίνω στην ασφάλειά μου από κάθε είδους ατυχήματα. Σκέφτομαι τη γλυκια σου φωνή και το σαν τρεχούμενο νερό γέλιο σου. Δεν ξέρεις πόσο μου λείπουν και τα δυο.
    Επιστρέφω στο κρεβάτι μου. Ξαπλώνω με την εικόνα σου στο μυαλό μου. Τώρα που θα κοιμηθώ η σκέψη μου πάλι θα σε αναζητήσει. Είσαι κάπου εκεί έξω αλλά ταυτόχρονα και τόσο κοντά μου.
   Καληνύχτα αγαπημένη μου....

10 σχόλια:

Marian είπε...

Πολύ ωραίο κείμενο, πολύ γλυκό και πολύ τρυφερό. Εύχομαι αυτή η κοπέλα να σε λατρεύει τόσο όσο τη λατρεύεις κι εσύ. Καληνύχτα!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.
Καληνύχτα και σε' σενα Μάριαν.

Estella είπε...

Πολύ όμορφο... απλά θα πρότεινα να πας να την βρεις και να ξαπλώσεις δίπλα της.... :) Σε φιλώ...

Ανώνυμος είπε...

Ο ΟΥΡΑΝΟς αναβει τα φωτα,τιποτα πια δεν θα'ναι οπως πρωτα,ξημερωσε παλι.Ξυπναω στο φως,τα ματια μου ανοιγω,για λιγο νεκρος,χαμενος για λιγο,ξημερωσε παλι.Κι εχεις χαθει μαζι με τον υπνο,μαζι με του ονειρου τον πολυχρωμο κυκνο,μη ξημερωνεις ουρανε............Θα ξαναρθεις μολις νυχτωσεικαι το ονειρο παλι την αληθεια θα σωσει................
Μας τα εχει πει πριν απο σενα ο Αλκινοος.
ΑΛΛΑ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ

Νυχτερινή Πένα είπε...

Estella μου, είναι μια πολλή σωστή η πρότασή σου. Μακάρι...
Πολλά φιλιά καλή μου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Meanan,είδες τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται.
Αυτό που περιμένεις θα έρθει σύντομα.

Lefteris "Arxentinos" είπε...

Πολύ όμορφο κειμενάκι!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ, καλώς ήρθες.

Ginny είπε...

Aγαπητή Νυχτερινή Πένα,
Σε συμβουλεύω με τη σειρά μου να πας να τη βρεις. Η ζωή είναι μία, έχουμε καλοκαίρι, άλλαξε τον προορισμό των διακοπών σου. Η αιωνιότητα δεν περιμένει, εκείνη δε θα περιμένει για πάντα.
Φιλιά πολλά!;)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ίσως Τζίνι μου. Ίσως. Τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα δυστυχώς. Φιλιά.

Δημοσίευση σχολίου