Ξυπνώντας Μέσα Στη Νύχτα

Author: Νυχτερινή Πένα /

Ξύπνησα μέσα στη νύχτα χωρίς να ξέρω το γιατί. Έχει απόλυτη ησυχία, είναι πολύ αργά. Ανακάθομαι και σκέφτομαι τη μέρα που έφυγε, τη μέρα που έρχεται. Τι έχω να κάνω. Και μετά σκέφτομαι εσένα, εσένα που τόσο πολύ αγαπώ. Κοιμάσαι αυτήν την ώρα, αυτό ελπίζω και εύχομαι, να ξεκουραστείς και να δεις όμορφα γλυκά όνειρα. Σε σκέφτομαι και οι έννοιες της ημέρας φεύγουν μακριά, ένας κόσμος όπου ακτινοβολεί ο ήλιος της παρουσίας σου είναι ένας κόσμος καλά καμωμένος. Η σκέψη ότι είσαι εδώ, ότι είσαι μαζί μου με γαληνεύει, με γεμίζει με ένα τρυφερό, ζεστό συναίσθημα. Ναι, είναι όλα καλά αφού είσαι στη ζωή μου και είσαι μαζί μου. Ξαπλώνω και πάλι, αποκοιμιέμαι με το όνομά σου στα χείλη μου.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

χμ,εισαι σιγουρος οτι δεν ακουγεται τιποτα;;;
ακου,ακου στο βαθος ενα παιδακι που κλαιει...
τι να θελει;;;σηκω,μη καθεσαι αδρανης!μπορει να ποναει,να θελει βοηθεια,να φοβαται!!!!!!!
μπορει παλι,απλα να θελει να παει τουαλετα...αλλα αν δεν σηκωθεις δεν θα ξερεις,και πως να κοιμηθεις μετα ησυχος/

Νυχτερινή Πένα είπε...

Χαχαχα, όχι είναι πολύ νύχτα που ξυπνάω! Ακόμα και τα μικρά παιδάκια κοιμούνται.

VenomousWords είπε...

Καλημέρα! Ευχομαι σύντομα να ξυπνας κι να αποκοιμιέσαι δίπλα της, κοντά της! Να νιωθεις την αναπνοή της και να είναι το πιο γλυκο νανουρισμα!

Φιλακια Πένα!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Μμμ ναι! Αυτό το εύχομαι και' γω, ευχαριστώ!

Δημοσίευση σχολίου