Μουσική

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Σε ένα πρόσφατο κείμενο έγραψα ότι αποσύρομαι στην ησυχία της νύχτας και γράφω ακούγοντας μπαλάντες. Μια φίλη με ρώτησε τι ακούω και έτσι θα δώσω ένα μικρό παράδειγμα:

My Heart Will Go On - Celine Dion
Listen To Your Heart - Roxette
It Must Have Been Love - Roxette
Tonight And The Rest Of My Life - Nina Gordon
Romantic World - Dana Dawson

   Επίσης ακούω πολλά soundtracks. Τιτανικός, Άρχοντας των Δακτυλιδιών, Οι Πειρατές της Καραιβικής, Ο Βράχος είναι μόνο μερικά από όσα μου αρέσουν.
   Πολλές φορές πάει ανάλογα με το τι γράφω, η τρέχουσα ιστορία θέλει μπαλάντες, το μυθιστόρημά μου, επική μουσική.
   Αυτά προς το παρόν, εις το επανιδείν.

10 σχόλια:

Estella είπε...

Πολύ ωραίες μουσικές επιλογές γλυκέ μου... Φιλάκια! Καλό βράδυ!

Marouli είπε...

Ολα ενα και ενα κομματια!!

Αχ ρομαντικο αγορι..

Μαρουλοφιλακια!!!

Skouliki είπε...

τελικα η μουσικη βγαζει συναισθημα
το συναισθημα σκεψη
και η σκεψη γινεται κειμενο

elena porcupine είπε...

Καλά, πρέπει να ακούσεις το σάουντρακ από την ταινία "Η δολοφονία του Τζέσι Τζέιμς"...Θα γράψεις αριστουργήματα!
Έλενα

Libertas είπε...

Πανέμορφες επιλογές... και επικά τραγούδια!
Θα σου προτείνω κι εγώ ένα τραγούδι, θα το ακούσεις στο μπλογκ μου! Αυτή η μελωδία με ταξιδεύει και με εχει βοηθήσει πολύ σε βράδια που η έμπνευσή μου με εγκατέλειψε!

Μακια...

Νυχτερινή Πένα είπε...

Estella ευχαριστώ, χαίρομαι που σου αρέσουν. Φιλάκια.

Μαρουλάκι είμαι ρομαντικός, φαίνεται πολύ;

Σκουλίκι ναι κάπως έτσι πάει, και μετά πάλι από την αρχή στην ησυχία της νύχτας.

Έλενα ευχαριστώ για την πρόταση, θα το κοιτάξω. Αν έχεις λινκ για on line ακρόαση μου το βάζεις.

Libertas ποιο τραγούδι από αυτά που έχεις στο μπλογκ σου; Φιλάκια και σε' σενα.

next_day είπε...

Υπέροχες μουσικές περιπλανήσεις, σε μελαγχολικά μονοπάτια, με χρυσαφιά φύλλα να το στολίζουν...

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ναι, με καταλαβαίνεις.
Είμαι αθεράπευτα ρομαντικός.

founio είπε...

Πραγματικά ωραία κομμάτια. Υποθέτω ότι και άλλα όπως το 'in the air tonight', 'come undone', 'neverending nightmare', 'the power of goodbye', θα βρίσκονται στη λίστα σου.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ναι όντως βρίσκονται, και σήμερα είμαι για τέτοια κομμάτια.

Δημοσίευση σχολίου