Αγάπη

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Αυτές οι σκέψεις ήταν αποτέλεσμα μιας συζήτησης με μια φίλη μες στην άγρια νύχτα. Μιλήσαμε για σχέσεις και τις εκφάνσεις τους, τις εκδηλώσεις τους. Είναι ωραία να σε αγγίζει η κοπέλα και να νιώθεις ότι σε θέλει και τη θέλεις αλλά σίγουρα δεν είναι μόνο αυτό. Και μετά το μυαλό μου πήρε το δρόμο του να σκέφτεται τρόπους που εκφράζεται η αγάπη.


   Να την κοιτάς και να μη χορταίνεις το πρόσωπό της ενώ κοιμάται γαλήνια στην αγκαλιά σου παραδομένη στα πιο γλυκά όνειρα.

   Να τη συντροφεύεις με τη σκέψη και το μυαλό σου όταν δεν μπορείς να είσαι μαζί της στα μονοπάτια της καθημερινότητάς της.

   Να ακολουθείς με τα δάκτυλά σου το περίγραμμα του προσώπου της, να την αγγίζεις όχι από πόθο αλλά γιατί είναι τόσο όμορφη που μπορείς να την κοιτάς από τώρα ως την αιωνιότητα.

   Να φιλάς τα χείλη της γιατί νιώθεις να σε κατακλύζει μια τρυφερότητα που θες να της εκφράσεις και μια αγάπη που θες να μοιραστείς μαζί της.

   Να ξυπνάς με το όνομά της στα χείλη σου και να αποκοιμιέσαι με τη σκέψη της.

   Να αρκεί η φωνή της για να φτιάξει και η χειρότερη μέρα σου, το γέλιο της για να σε ταξιδέψει............

    Ξέρω είμαι πολύ ρομαντικός για τον εικοστό πρώτο αιώνα αλλά δυστυχώς το ταξίδι στο χρόνο είναι ακόμα ανέφικτο.....

12 σχόλια:

Skouliki είπε...

δεν ειναι κακος ο ρομαντισμος ισα ισα
ειναι ενα απο τα θετικα μιας σχεσης
κατα την αποψη μου

στο λεω εγω που δεν ειμαι και καμια φορα με ενοχλει που δεν το εχω σαν στοιχειο

next_day είπε...

να είναι δίπλα μου ακόμα και όταν είναι 300 χλμ μακριά...και να μου λεει ότι είναι μαγικό!!!
Υπέροχο το κείμενο σου για ακόμα μια φορά καλέ μου!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Σκουλίκι δεν είναι κακός όντως. Είναι όμορφο να μπορείς να δεις μια κοπέλα και να πεις είναι τόσο όμορφη αντί να πεις είναι τόσο καυτή ( το σιχαίνομαι αυτό να το ακούω ). Απλά στην εποχή μας είναι υπό αμφισβήτηση και εξαφάνιση το ρομαντικό συναίσθημα.
Next day, ακριβώς αυτό εννοώ.

Estella είπε...

"Δύσκολος καιρός για πρίγκιπες... Σε λάθος εποχή γεννήθηκες..."

Να σαι καλά. Καλό βράδυ...

Marouli είπε...

Ο ρομαντισμος ειναι κατι πολυ ομορφο που δυστυχως εκλειπει στις μερες μας.. Πολυ ομορφες σκεψεις.. Να εισαι παντα τοσο ρομαντικος αν δεν εισαι ετσι δεν θα εισαι εσυ τοτε..

Οι ρομαντικοι ειναι πολλοι αλλα σκορπιοι..

Μαρουλοφιλακια!

Νυχτερινή Πένα είπε...

EStella μου το ξέρω. Γεννήθηκα σε λάθος εποχή.
Μαρούλι, ναι δεν θα είμαι εγώ. Απλά δεν μου βγαίνει σε καλό πολλές φορές.
Σας ευχαριστώ όλες για τα σχόλια κυρίες μου.

Marouli είπε...

Παρακαλουμε κυριε!!! χαχαχα!!

Laplace είπε...

καλησπερες!
κ εγω απο τους ρομαντικους!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Καλησπέρα, και' συ; Και πως τα πας με το τίμημα;

liza είπε...

Στην ζωη μια φορα αγαπας..κ οταν νοιωσεις την πραγματικη αγαπη γινεσαι πολλα...οχι μονο ρομαντικος

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ναι σίγουρα, απλά ο ρομαντισμός αντιμετωπίζεται κάπως στις μέρες μας.

Marian είπε...

Ένα από τα καλύτερα κείμενα που έχω διαβάσει ποτέ, πάρα πολύ ωραίο, πολύ τρυφερό!

Δημοσίευση σχολίου