Ένα Ευχαριστώ

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Το ευχαριστώ είναι μια μικρή λέξη, μερικές φορές ανεπαρκής για να εκφράσουμε όλα όσα θέλουμε προς κάποιον, ευγνωμοσύνη για τη βοήθεια που λάβαμε, γιατί κάποιος ήταν εκεί όταν νιώσαμε να βυθιζόμαστε σε ένα εφιαλτικό σκοτάδι. Γιατί κάποιος μας στήριξε και δεν είμαστε μόνοι. Γιατί κάποιος μας άκουσε σε έναν κόσμο που δεν σταματάει κανείς να ακούσει τον άλλο.


   Έτσι και εγώ έχω να απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε μια ευαίσθητη ψυχή που με στήριξε και με κράτησε όρθιο σε πρόσφατα προβλήματα.

   Ευχαριστώ που είσαι εδώ για’ μενα.

   Ευχαριστώ που δεν κουράστηκες να με ακούς να σου μιλάω για εκείνα που με βάραιναν και ακόμα το κάνουν.

   Σε ευχαριστώ που δεν δίστασες να μου πεις όλα όσα εσύ έκρινες σωστά ακόμα και αν ήξερες ότι δεν θα είναι εύκολο.

   Σε ευχαριστώ που οργίστηκες για χάρη μου, σημαίνει πολλά για’ μενα που στάθηκα ανίκανος να εκφράσω.

   Σε ευχαριστώ γιατί είσαι αληθινή σε έναν κόσμο γεμάτο ψέμα και τρυφερή σε έναν κόσμο γεμάτο σκληρότητα.

   Σε ευχαριστώ που είσαι εσύ.

6 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερα κ καλη εβδομαδα..

Estella είπε...

Tι γλυκός... Αλλά μεταξύ μας μάτια μου, ο,τι δίνεις παίρνεις σ αυτή τη ζωή. Σε φιλώ...

Νυχτερινή Πένα είπε...

Laplace καλή εβδομάδα.
Estella ευχαριστώ, έχεις δίκιο, αρκεί να δίνουμε σε εκείνους που πρέπει,

founio είπε...

Έχετε και οι δύο σας δίκιο!

Πρόσεχουμε που δίνουμε για να λάβουμε.

next_day είπε...

σε ευχαριστώ γι'αυτό που είμαι όταν είσαι δίπλα μου...!!
Υπέροχη ανάρτηση καλέ μου!
Φιλί γλυκό!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ναι founio, προσέχουμε που δίνουμε. Λίγοι αξίζουν και πρέπει να προσέχουμε μην τους πονέσουμε.
Μου άρεσε η πρότασή σου next day.
Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.

Δημοσίευση σχολίου