Μην απελπίζεσαι

Author: Νυχτερινή Πένα /

Απόψε πάλι μελαγχολείς
πάλι με τη μοναξιά συνομιλείς,
να της ξεφύγεις προσπαθείς.

Πάλι με τις δυσκολίες
μετράς τη δύναμή σου,
και για όσα εμπόδια συναντάς
αγωνιά η ψυχή σου.

Μην απελπίζεσαι και μη φοβάσαι
το πόσο δυνατή είσαι
πρέπει να θυμάσαι.

Μην ξεχνάς ποτέ αγαπημένη,
δεν είσαι μόνη στον κόσμο
ή εγκαταλελειμμένη,
έχεις ανθρώπους που σε αγαπάνε
να σε βοηθήσουν όλα καλά να πάνε.

Αγκάλιασε το μέλλον
μ' αισιοδοξία
και σου υπόσχομαι
μαζί σου θα είμαι σε κάθε δυσκολία.

7 σχόλια:

Estella είπε...

Πολύ τρυφερό και όμορφο γλυκέ μου. Χαιρομαι πολύ να διαβάζω τα ποιηματά σου. Να σαι καλά.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ Εστέλλα μου.

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικό ποιημα.

Αμεσο, λυρικο και τόσο αληθινο.

Μπράβο...

Libertas είπε...

Πανεμορφο.. πραγματικά σε ζηλεύω!!!

Μακάρι να γράψω κι εγώ κάτι τόσο όμορφο κάποτε!
Και πάλι μπράβο...
:)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Merlin ευχαριστώ, καλώς ήλθες.
Libertas, σ' ευχαριστώ. Δεν γράφεις άσχημα και' συ, Θα γράψεις κάτι τέτοιο, αρκεί να συνεχίσεις να γράφεις και να έχεις μια φίλη που να αγαπάς και να νοιάζεσαι.

next_day είπε...

Απλά υπέροχο..πάντα με συγκινούν αυτά που γράφεις...
Όσο για την υπόσχεση τί να πώ....ότι πιο όμορφο μπορείς να υποσχεθείς..
Φιλί γλυκό και συγκινημένο!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ next day μου, είναι κάποια πολύ σημαντική για' μενα και θέλω να είμαι πάντα δίπλα της.

Δημοσίευση σχολίου