Στο Μάτι Του Κυκλώνα

Author: Νυχτερινή Πένα /

   Υπάρχει ένα παλιό ρητό που λέει ότι εκείνος που ξέρει τον εαυτό δεν χάνεται σε οποιαδήποτε δίνη και αν βρεθεί. Θα βρει τη θέση του ακόμα και στο μάτι του κυκλώνα. Και κάπως έτσι είναι και η δική μου ζωή. Σπάνια μια μέρα ακολουθεί το πρόγραμμα που της έχω θέσει, η δουλειά μου έχει απρόοπτα. Έτσι μοιάζει συνέχεια σαν να προσπαθώ να τιθασεύσω έναν ανεμοστρόβιλο ή να βάλω σε τάξη το χάος.

   Από την άλλη πλευρά έχω τη δίνη της δημιουργίας. Εκτός από το μυθιστόρημά μου που κάνω τις τελευταίες ετοιμασίες πριν δοκιμάσω την περιπέτεια μιας εκδόσεως, γράφω ταυτόχρονα άλλο ένα μυθιστόρημα, τη συνέχειά του προς έκδοσιν, και τέσσερεις άλλες ιστορίες για δημοσίευση σε διάφορα στάδια.

   Όπως είναι αναμενόμενο αν δεν δουλεύω γράφω και δεν έχω χρόνο και για πολλά πολλά άλλα. Αλλά σε όλη αυτήν την δραστηριότητα που μπορεί εξ' αιτίας της δουλειάς να είναι τρομερά πιεστική διατηρώ μια σπάνια ηρεμία και γαλήνη. Γαλήνη που δεν οφείλεται στη δική μου ιδιοσυγκρασία αλλά σε κάποιον άλλο. Σε κάποια άλλη για να είμαι ακριβής.

   Σε κάποια που με δίδαξε ποια είναι η αληθινή δύναμη και το θάρρος. Σε κάποια που με δίδαξε επίσης να είμαι μακρόθυμος και να νοιάζομαι. Σε κάποια που είναι μακριά αλλά μόνο σωματικά γιατί τη νιώθω πάντα κοντά μου και με ενθαρρύνει πάντα στα σχέδιά μου.

   Σε ευχαριστώ για όλα. Εύχομαι να μπορέσω να σου ανταποδώσω έστω και λίγα από όλα αυτά που μου προσφέρεις.

8 σχόλια:

Unknown είπε...

Όταν δίπλα μας υπάρχουν άνθρωποι που μας στηρίζουν και πιστεύουν σε εμάς τότε και εμείς παίρνουμε δύναμη και θάρρος!
Κι αυτό σου το θάρρος εύχομαι να σε γεμίσει με ευτυχία και επιτυχία!
Καλό σου μήνα!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ Νατάσσα, είναι ένα κείμενο που γράφηκε για μια πολύ ξεχωριστή κοπέλα, και που με έχει στηρίξει πολύ.

Skouliki είπε...

καλο μηνα

οι ανθρωποι που διαλεγουμε να εχουμε διπλα μας ειτε απο επιλογη ειτε απο τυχη ειναι και αυτοι που ειναι πολλες φορες η εμπνευση μας ή η κινητηρια δυναμη μας ..
καλο μηνα

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Νυχτερινή Πένα, πολύ όμορφο.
Οι άνθρωποι που διαλέγουμε να έχουμε δίπλα μας μπορεί για κάποιους να μην είναι πάντα η καλύτερη επιλογή μα σίγουρα να είναι η κατάλληλη για μας. Το να έχεις κάποιον να σε στηρίζει στις δυσκολίες της ζωής μα και στα καθημερινά μικροπροβληματάκια είναι το σημαντικότερο. Κάποιον σε ενθαρρύνει και να σε συμβουλεύει εκεί που χρειάζεσαι στήριξη...

Και πάλι πολύ όμορφο...


Στέλλα...

Νυχτερινή Πένα είπε...

Σκουλήκι, καλό μήνα.
Ναι είναι αλήθεια αυτό που λες, πολλές φορές είναι και τα δύο.

Νυχτερινή Πένα είπε...

Στέλλα, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Ginny είπε...

Kαλησπέρα Νυχτερινή Πένα!
Η δουλειά σου έχει απρόοπτα ε? Χμμ, να μία καλή ανατροπή!
Το να έχεις ανθρώπους δίπλα σου να σε στηρίζουν είναι πολύ σημαντικό. Στην περίπτωση που έχεις όντως ανθρώπους δίπλα σου. Βέβαια υπάρχουν πολλά ήδη στήριξης, εσύ ξέρεις!
Όμως καμιά φορά πρέπει κι εμείς οι ίδιοι να αντιμετωπίζουμε τα φαντάσματα ή το μέλλον μας! Περιμένω δύο χρόνια..άντε πότε θα εκδοθεί; :p
Φιλιά πολλά!

Δημοσίευση σχολίου