Για' Σενα

Author: Νυχτερινή Πένα /

Η φωνή σου
τόσο υπέροχα γλυκιά,
σαν μια μελωδία
που έρχεται από εποχές
χαμένες στο χρόνο
να ξυπνήσει στην καρδιά
αναμνήσεις που είχε ξεχάσει.

Το γέλιο σου
καθαρό, κρυστάλλινο,
σαν νερό ορεινής πηγής,
ποτέ δεν είναι αρκετό όσο και να τ' ακούω
έχει τη δύναμη μακριά να διώχνει
κάθε μαύρη σκέψη, κάθε έννοια,
και να με χαροποιεί.

Η παρουσία σου ομορφαίνει
τη ζωή μου,
βγάζει από το σκοτάδι την ψυχή μου,
το νου μου ταξιδεύει,
τη σκέψη μου γλυκά
και τρυφερά ημερεύει.

8 σχόλια:

Unknown είπε...

Δεν είναι μελό!
Είναι όμορφο!
Κι από μέσα του φωνάζει μια καρδιά που αγαπάει!

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ Νατάσσα, να είσαι καλά.

Marouli είπε...

Πολύ όμορφο! Καθόλου μελο απλά αισθαντικό!

Μαρουλοφιλακια!

Tiger Lily. είπε...

Μπράβο Νυχτερινή Πένα! :)

Νυχτερινή Πένα είπε...

Μαρούλι και Tiger Lily ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

Ανώνυμος είπε...

Nυχτερινή Πένα μπράβο πολύ όμορφο...
Πολύ αληθινό, λόγια ένος ανθρώπου που αγαπάει...Που προσπαθεί να αγγίξει τον πόθο του....

Νυχτερινή Πένα είπε...

Ευχαριστώ καλή μου Moonlight, ναι είναι κάποια πολύ ιδιαίτερη εκείνη για την οποία γράφτηκε το ποίημα.

Ανώνυμος είπε...

EINAI MΕΛΟ

Δημοσίευση σχολίου